2017年5月29日 星期一

立山黑部初體驗第八至九天@常滑Rinku

2017年4月21日至4月22日


今日,我犯咗一個低級錯誤:
我見車飛book咗9:50,咪諗住8:30先食早餐囉,
原來Super Hotel早餐時間8:30就完架嘞!
好彩職員都俾我哋入去嗱嗱聲食少少嘢至閂門,
食完就慢慢行去松本駅,預備搭車返名古屋嘞!


車到嘞!呢程車要兩小時多,12:01到名古屋。


我成日話俾人聽我無去過名古屋架,係路過咋,
まるや本店令我印象最深,今次嚟encore,
好彩午餐時間唔算多人排隊,好快就到我哋。


發現團友好鐘意食甜蛋,追加一份先。


主角登場嘞!鰻魚飯定食。
店面寫住「OMaruya」,即係名古屋在地人嘅意思,
第一次嚟食鰻魚飯,簡直有驚為天人嘅感覺,
以前我唔係太鐘意食鰻魚飯,但係呢次經驗令我改變咗,
我第一次明白咩嘢叫做外脆內軟嘅感覺。
喺名古屋食鰻魚飯有特別嘅「鰻魚飯三吃(ひつまぶし)」文化
首先將飯分成四份,
第一吃:原味,先感受剛烤好嘅鰻魚美味;
第二吃:加入佐料,可以按自己喜好加上蔥花、紫菜、Wasabi等;
第三吃:加入熱湯,自製泡飯。


其實仲有第四吃,
就係將餘下嘅飯按自己喜好喺以上三吃之中揀一種,
我自己都係最鐘意食原味嘞!


第二個令我記得名古屋嘅,就係千里馬嘞!
我哋已經唔係購物狂,都喺度買咗幾粒鐘呀!


去酒店check in,經過上次經驗,再住J- Hotel。
間房夠曬大又近Aeon Mall,今次仲平每位4500円唔包早餐。



起程囉,去最後衝刺啦!


常滑好多貓嘅陶瓷,連Aeon Mall都有巨型招財貓。


最後一夜,因為大家要趕住買嘢,隨便去一間餐廳啦!


行程完滿結束,起筷啦!多謝各位配合同體諒。


漫漫長夜要執行李,一定要買定宵夜啦!


回程嘞!等車搭名鐵去機場,行李......算輕手啦!


再見!昇龍道,有人話呢條線好悶,我就覺得幾好玩嘞!


FB群組見好多朋友都鐘意嚟呢度買蝦片,仲買返香港團購添,
我又嚟湊吓熱鬧,入番幾包先!


去觀景臺睇吓飛機,話咁快就九日嚕。


以前唔鐘意食飛機餐,後來搭得廉航多,而家變得珍惜。


今次除咗一般藥房嘢,就係買嘢食,蕃薯薯片好香好好食。


喺白川鄉買嘅味噌花生糖,好味!


卡樂B雞翼味薯片,可以想像雞翼本身係無味嘅,只係......味精。


都係白川鄉買嘅黑芝麻脆片,好味!


消脂可樂,純粹廣告效果,無乜特別。


手信佳品:蝦片雜款獨立包裝,都幾好食。


手信佳品:蝦片雜款散裝,呢款更好味,自己食買呢款更好。


朱古力蝦片,都好味。


特價品,香蕉豆乳,我鐘意嘅組合,不過未開唔合味道如何。


KitKat季季都推出不同口味朱古力,今次係日本酒,
講真,真係唔好味,鬼叫自己次次都中伏咩!



沒有留言:

張貼留言