2017年5月14日 星期日

第八天@曼谷朋友團

2017年2月2日

今日,最後一位團友會喺香港搭早機嚟會合我哋,
一個女子喺朝早搭的士嚟,真係要小心啲,
第一個泰國司機即刻獅子開大口,於是朋友落番啲行李再搵車,
終於搵到一架價錢合理嘅,不過都塞咗好耐車至嚟到,
嚟到已經係中午,咁我哋就出發去食雪糕啦!
Icedea,我哋又嚟嘞!朋友仲帶埋個真榴槤去伴碟添,笑死!


今次我唔食榴槤又唔据排,我揀咗食日式炸豬排,其實都係雪糕嚟架!


之後大家去行吓商場,見到啲藝術裝置好有型噃!


不過個藝術家似乎唔係幾鐘意我哋喺道影相,影埋呢張識做啦!


跟住去Central Festival間Supermarket買手信,
第一日會合就買到成車都係,唔怕拎餐死咩?
唔駛怕,因為有免費送貨服務,直接送返酒店架!


泰國最麻煩就係交通,今晚想搵車去頌通,
喺Central門口有好多的士招手,但係感覺全部都係騙子咁,
後來其中有一架話可以坐曬7個人,梗係開高價啦,
不過既然可以一車坐曬,就費事再周圍格價啦!
終於去到頌通嘞,喺好多群組都話呢道係必食,點可以唔嚟?
我哋好早到,所以即刻有位,走果時見到門口已經好多人等位嘞!


第一晚人齊食大餐,飲杯,預祝行程順順利利,開開心心!


傳聞中嘅頌通,中式海鮮餐,我覺得味道可以,價錢唔算貴。


頌通隔離係Big C Extra,比Big C更大,又無乜遊客,
又買嘞喂!第一晚就想買齊手信,真經典!出發嘞!

沒有留言:

張貼留言