2017年5月24日 星期三

立山黑部初體驗第一天@名古屋

2017年4月14日〈星期五〉

喺好耐好耐以前,我就想去立山黑部,全因為鐘意雪境啫。
果時係跟團年代,但係咁啱次次假期都就唔到,
講真我亦無真心詳細研究過,咁就一直只存喺wish list啦!
一般嚟講,立山黑部係4月中開山,要就吓假期先。

睇番近10年嘅復活節假期,今年似乎係最啱時機喎!

咁啱朋友叫我搞個團,咁就即係有腳啦!何樂而不為?
雖然,當時我已經買好聖誕節名古屋機票,但係無影響吖!
咁就當聖誕節係探路之旅囉,〈事實證明果然有用〉,


一切落實,就喺朋友圈裏面公佈,收客嘞喂,
然後,再有多兩個朋友報名參加,成團嘞!
〈朋友真係少呢!打鑼打鼓先得四個團友!

復活節期間,機票貴得很,直航HKE未計行李都4千幾,
國泰同ANA更加貴到飛起啦,本來諗過東京進出嘅,
見埃塞俄比亞航空有平機票,時間又好,即check,
但係正所謂優惠期有限,平嘢真係一瞬即逝,即係又行唔通,
最後,都係行番窮人玩法啦:台灣轉機名古屋,
雖然頭尾兩日用咗嚟搭飛機,但係中間仲有整整7日玩,
機票價錢$3788,旺季算平啦!14:00起飛嘞!


台灣等候轉機,同朋友一齊食個小籠包先。


又或者悠悠閒閒咁喺圖書館睇吓書,扮吓文青。


上機嘞,食今日第二餐飛機餐先,個魚飯好好好好好味呀!


21:00到達中部國際空港,我覺得機場檢查行李頗為嚴格,
我嘅心得係,女遊客排男關員果行會容易過啲,
佢哋見到男遊客好多時都要求開喼check,
相反女遊客再加上講英文佢就好易俾你過。
我好快過咗,團友就遇著前面果group有啲阻滯,
於是連累團友都遲咗好多至出到嚟,
搭名鐵去到名古屋已經係10:40,但係我哋唔係即刻返酒店,
而係趕住11:00關門前買Pass同埋劃好JR嘅指定席先,
好開心,全部劃到第一志願呀,今晚有覺好瞓嚕!


喺計劃行程時,最初真係頭都大曬,最難搞係:交通。
不過佢只得5日,對我哋嚟講似乎唔係太啱用,
後來發現呢張「立山黒部アルペンきっぷ」,
嚴格嚟講佢唔係一張pass,而係方便玩立山黑部旅客嘅車票,
不過呢套車飛各方面條件都好適合我哋個行程,
用足8日由名古屋順一個方向玩埋立山黑部,
票價係18610円,去程同回程各包一次指定席,
計落一定抵過散買嘅,好開心可以認識到呢套車票。




呢套套票都有啲限制架:
首先一定要順時針或者逆時針方向行,劃位時就要決定,
另外,有啲站係唔可以中途落車架,
仲有,如果要去白川鄉,呢套車票係唔包要自費架,
而立山黑部間嘅交通工具係不限方向同次數任搭嘅,
我估應該係方便喺山上面住嘅行山旅客,彈性大啲吖嘛!



四套飛有咁多張,要小心啲用,唔好撈亂呀!




搞掂車飛就快快趣趣去check in嘞,今晚住名鐵格蘭飯店,
網上評價都唔錯,講真JR站附近嘅住宿都幾貴,
今晚間雙床房每位$573唔包早餐,喺我標準算係貴,
但係間房都算大,整理行李夠曬位,
而佢最大賣點係個位置,喺正名鐵站上面,非常方便,
尤其是第二日要搭早車嘅朋友,貴啲都值得嘅。


標準浴室,今日咁奔波,洗個白白先啦!


安頓好,即刻落街買宵夜啦,估吓買乜嘢?


登登登櫈:係鱆魚小丸子呀!


同大阪食果啲質感好唔同噃,紮實好多喎!


食完之後梗係要行便利店啦!
本來我plan咗聽朝去食名古屋早餐嘅,
因為我想試吓買飲品送紅豆多士嘅早餐文化吖嘛,
不過團友提醒我聽朝又要寄行李又要準時搭JR,
又啱嘅,都係去便利店買啲便利早餐就算啦!



沒有留言:

張貼留言