2017年5月17日 星期三

第十一天@曼谷朋友團

2017年2月5日

今朝晨早出發,苛搭BTS去集合點嚕!


剛剛好準時到達,我哋5個香港人,另外仲有5個韓國人,
今日去Silom Thai Cooking School參加咗泰菜烹飪班,首先去行街市。


老師去菜檔教我哋買各式各樣嘅香料同辣椒。


老師係一個年輕人,我覺得佢個樣好面善,諗諗吓叮咗一聲,
啊!係似丁子高,佢聽到話,之前有其他人都講過。


每人一個菜籃,每人都要負責拎少少嘢,
籃入面有一枝好凍嘅水,用嚟冰鎮住啲餸,然後又可以飲。


去到第一件事,先將個人貴重物品鎖落Locker,
每格locker都有唔同鎖匙扣,好靚呀。


跟住去後面洗洗手。


呢個飯廳啲佈置好有心思,啲餐具好似古董咁。


大廳外嘅戶外走廊,打橫排開曬啲煮食爐,喺道炒餸唔會太熱。


大廳旁邊係教室,入到去已經預備好曬啲廚具食材嘞!


第一道菜,有蕃茄、指天椒、南薑、檸檬葉、草菇、魚露......


無錯嘞!係冬蔭功呀!由於玩法係自作自受式,所以自己乾咗佢啦!


第二道菜:Pad Thai,都好好味架!


仲有:清清哋嘅木瓜沙律。


馬沙文咖哩飯〈massaman curry 〉,都唔太辣嘅。


仲有老師整嘅芒果糯米飯,消消滯!
食完咁多道菜,真係飽到震!


多謝老師指教,今日真係學到好多嘢!


自己的事自己做,自己的餸自己食。


玩咗半日,食咗咁多嘢,每位1000銖,好抵玩!


下午去行翟道翟,然後又去T21食飯,
因為其餘三位朋友聽日要返香港,咁今晚就兵分兩路啦!
佢哋去shopping同按摩;我哋就去呢道,洗手先入場。


嘩!貓,全部都係貓,我哋又嚟貓cafe嘞!


泰國貓cafe勁抵玩,並無最低消費又唔限時,真係好親民,
就係咁,我哋玩到關舖,認識咗好多貓貓。






沒有留言:

張貼留言