2017年5月13日 星期六

第四天@芭堤雅→曼谷家庭團

2017年1月29日

踏入第四日,要離開芭堤雅嘞!真係好唔捨得呀!
今日我哋又係租娜姐嘅車,我哋執好行李喺大堂等車嘞!
雖然唔係娜姐車我哋而係派其他司機嚟,
但係娜姐好專業,上車前會打電話嚟問吓架車有無準時到達,
又會再三交代司機今日行程,果然係服務周到呀。


第一站去Swiss Sheep Farm,一個好大嘅農場,
入面有幾間小舖,但係都無人嘅,妹妹就入去同bear bear影張相啦。


家姐就最鐘意架啦!


大家排排坐好,每人揸住一紮草,預備去餵羊仔嚕!


餵吓羊仔食草又餵吓羊BB食奶然後探吓草泥馬,好好玩。


呢道好多影相場景,
嘩!咁大隻鞋,家姐都可以坐入去喎!


妹妹見到草泥馬公仔,要同佢一齊合照先。


玩咗兩個鐘,上車去下一站:食午飯!


嘩!日光日白就食海鮮,好奢侈呀!


因為呢道係海邊餐廳,梗係要應吓景食海鮮啦!


環境咁鬼浪漫,應該黃昏嚟至啱,可惜我哋要趕番出去曼谷啦!


或者坐喺道飲吓嘢,睇吓海都好寫意喎!


另一邊,有唔同嘅座位,都好舒適。


小朋友應該鐘意呢啲位啦!


下午無乜人嚟,我哋差不多可以包場。


食完飯爸爸同前世情人去行沙灘,好浪漫喎!


水清沙幼,肉眼已經可以見到魚仔,伸手都好易捉到。


可惜太熱,只可以玩一陣咋。


之後去KK Zoo,兩位小朋友都好鐘意小動物,完全唔怕近距離接觸。


兜兜轉轉塞吓車,終於返到曼谷酒店啦!
曼谷我哋住Centre Point Hotel Chidlom,想住得舒服啲,
所以我book咗兩間Executive Suite Room,有張超大床。


洗手間都夠大。


呢個係客廳,好大,兩個人都用唔曬。


我最鐘意嘅設施,玩咁多日,都佢可以減輕行李嘅負擔。


另一邊係書檯,我每晚都喺呢個位埋數架。


會合埋今日剛剛落機嘅兩位香港朋友,就一齊出去食飯嚕。

沒有留言:

張貼留言