2017年5月15日 星期一

第九天@曼谷朋友團

2017年2月3日

今日包車去玩,今次試吓KK Day,都唔錯,
車又大,座位舒適,冷氣充足,司機都好好人,
唯獨是唔可以中文溝通,事實上佢英文都麻麻,
不過智能電話萬歲,司機會用電話上網search圖同我哋溝通!


我呢班朋友除咗鐘意shopping同食嘢,都好鐘意睇景,
今日主要景點:大城,佢曾經係古泰國最輝煌時期嘅首都,
喺網上見到啲相,覺得好靚,好想親身見識一下,出發嚕!

參觀邦芭茵夏宮有服裝限制,唔可以著小背心或短褲以示尊重。


第一站係「邦芭茵夏宮」,
喺17世紀,泰國首都就係大城王朝,
而夏宮就係國王夏日渡假嘅地方,
後來緬甸人入侵所以焚毀咗,
直到19世紀再開始重建。


由於19世紀西方文化大量傳入泰國,
所以夏宮融合咗泰式、維多利亞式同哥德式等嘅建築風格,
呢個係少有嘅中國風建築物。


夏宮好寧靜,處處都可以睇到好氣勢有嘅建築物。



第二站,係最古老嘅寺廟,崖差蒙空寺
呢道係大城府最古老嘅建築物,最出名就係寶塔同埋臥佛,
上到塔頂會睇到許願井,
聞說如果將錢幣拋到中間個木框就會願望成真,
不過我無上去影唔到相添。


第三站:瑪哈泰寺。
呢個地方令我感覺好震撼,尤其係四圍都有啲無頭嘅佛像,有啲恐怖又有啲悲壯,呢道本來係一個佔地廣闊嘅皇室建築,但係後來受到緬甸軍的嚴重摧毀,而家已經無乜完整嘅建築同佛像剩低,網上資料話,當年緬甸軍為咗得到瑪哈泰寺中佛像同佛塔身上嘅鍍金,就用大火燒啲佛像,黃金同石像因冷縮熱賬而身首分離、手腳斷裂,形成而家呢個咁蒼涼嘅畫面。








瑪哈泰寺嘅打咭位就一定係「樹中佛陀」啦!
呢個佛頭居然生長喺不斷生長嘅無花果樹根之中,
當然佢都有一個傳說啦,網上資料話,
當然有盜墓者搶走黃金後,將呢尊大佛個頭隨意拋下,
而佛頭剛好卡住喺棵無花果樹根旁邊,

經歷多年,樹木長大,
圍喺樹根中嘅佛頭亦隨住無花果樹生長慢慢向上升,神奇喱!




基於對佛像嘅尊重,如果要同「樹中佛陀」合照的話,
記得要彎一彎身,個頭千祈唔好高過佛像呀!


其實之後仲去咗一個古蹟,不過一來同司機溝通唔到,
而且成日都睇到差不多嘅建築,不過又無中文簡介喎,
所以呢道我哋都無買票入場,只係喺門外影吓就算嘞!


今晚去Chocolate Ville食飯。


大門口整得靚靚,淨係喺道影相都影咗好耐。
無咩自己主題,乜嘢公仔都有啲炒埋一碟,好有泰國文化。


如果有小朋友嚟,可以玩吓充氣彈床區。


嚟到仲未天黑,周圍都有好多坐位,
不過係先到先得,無得訂位。
呢道地方好大,可以招呼好多客人,
可能係熱門旅遊景點,越夜越多旅行團入嚟。



洗手間係唯一有冷氣嘅地方,但係亦係最最最多蚊嘅地方,
真係一秒都不能逗留呀,唯有快快出門外等啦,
話時話,洗手間門外個石像好有動感好傳神喎!



好環境喱,今晚我哋坐喺湖邊食嘢,清清涼涼幾好吖!


有泰菜又有西式,叫到一檯都係,大家都食到好飽呀!


我哋走果時啱啱開始天黑,而人都越來越多嘞!


回程最後一站本來係返Siam Discovery食甜品,
但係大家都好飽而且都好想再去買手信,
於是臨時改地點,好彩司機哥哥真係好好人,
二話不說就車我哋去shopping,抵讚!

沒有留言:

張貼留言