2017年5月1日 星期一

第三天:常滑Rinku→名古屋駅

2016年12月25日
嚟到第三日,今日嘅行程就係行街買嘢,
因為之後都無乜機會買架嘞!


巡例食個面壁思過餐啦!咦~今日無稀飯喎!


尋晚發現洒店附近原來有便利店架,shopping就由呢度開始啦!


 seven hea一陣,就搭一個站去常滑Rinku,明啦!


 大到吖,應該可以行三個鐘。入面有Aeon store、有藥妝、有食街、有賣衫賣鞋賣書賣旅行用品童裝⋯⋯有排行。


 兒童零食精品部分已經有happy bag嘞!


 包包都好吸引,好想買番去。


 家庭用品happy bag都已經開賣喇!


 即食麵都有好多種,點買到咁多呀?


 合味道福袋,1000円有7個杯麵,其實都唔係平好多啫。
可惜我最想買嘅童裝仲未開始賣,今年買唔到福袋俾姪女嚕!


 腳痛發作,就此收手,出去搭shuttle bus,又見到常滑名物。


 就係呢架,咁快去機場?唔玩嗱?


其實唔係,我只係嚟接機啫,之後幾日又有陪囉。 


 仲有,要嚟食嘢,因為呢道無咁多人排隊。
尋日喺名鐵商場要排40分鐘,呢道10分鐘就得嘞!


 登登登櫈!就係名古屋好出名嘅鰻魚飯嘞!
就算係唔太好鰻魚飯嘅我,都俾十個讚佢呀!
鰻魚外脆內軟,三種食法中,我最愛原味,份量啱啱好呀!


 出返名古屋站,第一時間去換證劃位,
yeah yeah yeah全部派到第一志願呀!


 今晚住平民化super hotel,好平,二人房7500円,
缺點係遠啲離車站7分鐘步程,但係優點都多,
首先可以自選枕頭,一個啱自己嘅枕頭真係好重要。


大堂提供睡衣,另外仲可以自己揀5種禮物,
例如maskcream、髮圈⋯⋯ 


 大堂有免費早餐,未知好唔好食,暫時見到地方好⋯⋯大。


 有我最愛嘅洗衣機,自由行必備設施。


 我好鐘意呢個方法,用密碼開門鎖,唔駛袋住鎖匙或房咭。


只要記低密碼,同房各自去買各自番房都得。


 Super Hotel一大特色,節省空間嘅雙人房:碌架床。
感謝團友體諒我年紀大兼腳痛,俾我瞓下格床。


 安頓好就去千里馬買曬所有藥妝,行吓行吓已經好夜,
回程見到手羽先已經關門,無可選擇下,
估唔到朋友到名古屋第一餐居然係食:吉野家!


 今晚買新口味,聽日早車,洗完衫就瞓啦!

沒有留言:

張貼留言