2017年5月16日 星期二

第十天@曼谷朋友團

2017年2月4日

今日又包車,都係娜姐嘅車,
價錢比較平,不過講真架車唔夠尋日果架咁舒服。
團友C今日要返香港嚕,送完我哋車佢就去機場嘞!


今日第一站先去美功鐵道市場。


我哋架車剛到車站附近時,司機突然好緊張,
猛咁叫我哋落車跑過去,原來剛剛好有火車經過。
一落車就見到大家人頭湧湧個個高舉手機。


火車路過之後,軌道又回復平靜囉。


其實呢條火車線路係運作緊架,下一班車14:30。


軌道另一邊係街市,真係好多人,收嘢時真係要爽手啲嘞!


有乾貨有濕貨,由於有好多魚賣,空氣中充滿住街市嘅氣味。


水果同蔬菜種類好多,而且價錢好平,
我哋都買咗好多龍眼同芒果返去食呀!


行完要去搵食啦!肥哥哥好叻架,整梗乜呢?


係徒手畫卡通Pancake呀!


雖然今次無去食榮泰,但係都要去食吓魚蛋粉嘅。


我估喺泰國求其一間都好味嘅。


第二站就係去安帕瓦水上市場嘞!
話時話嚟泰國咁多次,我都係第一次行水上市場咋!


我哋六個人,包咗一隻船行一個圈,都好舒服喎!


沿途見到好多高腳屋,好似大澳。


一定唔少得有寺廟啦!


呢間好靚靚,不過我覺得坐喺出面食嘢好似好危險咁嘅!


以前啲旅行社廣告相都會見到類似嘅圖片架。


其實我覺得呢道都幾好行架,好多嘢買。
不過我就唔會喺道食嘢嘞,感覺衛生情況非常麻麻。


今晚最後一站,喺Atelier @ Pullman食Buffet ,
係喺Eatigo訂位,有5折,都算幾抵食啦!


食物種類唔算好多,不過以呢個價錢都算OK啦!



沒有留言:

張貼留言