2017年5月29日 星期一

立山黑部初體驗第七天@松本

2017年4月20日〈星期四〉


今早未夠七點已自然醒,打開窗一睇,嘩!大晴天呢!

嗱嗱聲著好禦寒裝備出去視察一下先,
由酒店一出去已見到剷雪車努力工作中嘞!



好感動呀!尋日上到嚟大風大雪,乜都見唔到,

今日天朗氣清,終於可以講:我上到室堂嘞!



喺山上,立山飯店算係最豪華最方便因為直接連住車站,

除此之外,呢度仲有其他酒店:(みくりが池温泉同雷鳥莊,
不過就要行幾遠吓,天氣好都無所謂,
假如好似尋日咁大雪,靠呢個路牌搵酒店都幾徬徨吓!



酒店後面有條雪之回廊,係雪牆迷你版。



清晨時份,只有幾個住客,簡直可以包場呀!



趁住無人,快手啲啦!



喺飯店借咗雪杖,用途係:扮曬嘢。


天氣不似預期,尋日差到差啲上唔到嚟,今日個天又咁靚,


我哋上嚟個過程咁曲折,大家笑吓啦!
行咗一圈,趕住返去食早餐,因為餐廳夠鐘閂門嘞!



食完早餐再出去影過,事實上除咗影相都係影相啫,就算唔影呢張相,我都唔會忘記海拔2450嘅立山室堂高原嘅。



旅行團大軍剎到嘞!好彩今朝影咗先啫!



所有地標牌前都要影番張嘅,重點景點:雪之大谷喎!



可惜,咁好天都要中止,雪之大谷今日全日都唔開呀!



無天理呀!已經見到個入口,但係只可遠觀咋,只差幾步......



不過去旅行最緊要識自娛,去借個雪兜玩吓又笑番啦!



既然唔可以入雪之大谷,咁就走啦!

話說由富山入扇澤出的話,就稱之為立山黑部;
相反由扇澤入富山走,就叫做黑部立山,
咁我哋今次就係黑部黑部囉,因為我哋係沿路走吖嘛!
尋日又趕時間又唔好天,都無機會停留,今日先去大觀峰。



等待索道,見到咁靚嘅景緻,等待絕對係享受。


再番到黑部水庫,雖然已結曬冰,但係天氣同尋日天淵之別。



6月26日至10月15日期間嚟,可以睇充滿振撼力嘅水庫洩洪,

如果可以,我都想喺唔同季節嚟多次,更深入認識立山黑部。



到扇澤嚕,即係代表立山黑部之旅已經完結,

雖然今次旅程遇到小意外,差啲令我哋陣腳大亂,
不過最後都解決曬問題,仲得到呢個非常難忘嘅經歷,
而且今次個反人潮方向同時間,令我哋全程都唔駛排隊。



跟住時間表預備搭巴士離開,

但係......一班內地朋友加一大班泰國朋友......
唔守時、不停阻止巴士開出、夠鐘先嚟買飛、
買咗飛又話朋友啱啱先去咗廁所......工作人員都好無耐。



搭咗35分鐘,去到信濃大町,只有十分鐘時間轉JR,

完全無時間食嘢,唯有喺便利店買埋最後幾件三文治啦!



1小時後,到達松本駅,咦~又返到文明世界囉!



就喺車站旁邊,已經有shopping mall嘞,我覺得仲旺過高山。



尋晚住咁貴,今晚要住返平啲,唯有瞓碌架床啦!

相連房間每位5800円包早餐同大堂自選五樣小禮物,
係我Hotel list入面前五名嘅:Super Hotel,
朋友都話張床好好瞓。



早餐大堂,有好大量坐位供應。



經過Dormy Inn嘅免費洗衣,呢啲500円洗衣加乾衣就顯得太貴嘞!



放低行李去松本城,喺櫻花襯托下,好似一幅畫咁靚。





仲有新喺度影結婚相添。



而家仍然保存五重天守閣嘅只有姬路城同松本城,

係日本政府指定嘅國寶古城,我哋好好彩嚟到,
我哋去到已經4點幾,入唔到城,唯有影番張相留念啦!



今次入唔到,哈哈......即係有藉口可以再嚟啦!




今次旅程途經每一站,都同櫻花擦身而過,

估唔到喺毫無期望嘅情況下,居然有意外收獲呢!





其實有啲地方已經開始吹雪嘞!


日本人真係好有閒情逸緻,自己賞櫻都唔止,
仲帶埋狗狗嚟,唔知係賞狗定賞櫻呢?


一切好似日劇咁,突然聽到好有趣嘅流動廣播,
雖然我哋唔識聽啫,但係都聞到啦!係煨蕃薯呀!



食完煨蕃薯,繼續行去另一邊,如果滿開一定仲靚。



太鼓門旁嘅櫻花已經飄落河中,又係另一種風景。



夢寐以求嘅櫻花道路。





今日係第七日,由於坐骨神經痛,無辦法連續行多過1小時,

呢七日都係靠止痛藥,而家連止痛藥都止唔到痛嘞!
晚餐,是但搵一間,食烏冬啦!



沒有留言:

張貼留言