2017年5月28日 星期日

立山黑部初體驗第五天@富山‧高岡

2017年4月18日〈星期二〉


老套啲講句:美麗嘅一天由豐富嘅早餐開始,
我鐘意Dormy Inn,早餐都係其中一個原因,
不過老實講,呢度同北海道果間水準相差太遠嘞。


今日由金澤去富山,因為套票唔包要自費,方法有三:
第一:最快捷搭JR,但係太貴,要2810円;
第二:搭巴士,其實我好鐘意,但係時間唔啱兼有行李限制;
第三:搭IR,時間慢好多但係勝在夠平,1220円就搞掂。
最後,我梗係揀第三啦!


最緊要有位坐,慢啲都唔怕,有59分鐘補眠嚕!


去到富山站,見到佢哋啲路面電車好得意,不過我哋無緣搭呢!


真係好想試吓租單車呀,不過唔識用。


呢度天氣變化莫測,尋日就全日落雨,今日又藍天白雲。


放低行李,唔好浪費個好天氣,我哋漫步去環水公園。


呢度好適合一家大細嚟親親大自然,就好似日劇啲人嚟玩棒球咁。


可惜櫻花已落,如果唔係,坐喺度賞櫻一定好正!


聽講呢間係最美麗嘅星巴克,可惜太多人排隊嘞,放棄。


玩完返富山站搵食,確係有啲難度,
富山駅周邊好似係一個商業區咁,選擇少唔在講,
有收多食肆做完午餐就唔開,偏偏我哋返嚟時已經過咗午市。
求求其其食咗個餐,我哋就出發去高岡市嘞!
高岡市係藤子不二雄嘅出生地,所以呢度又叫丁噹的故鄉。


因為網上資料唔多,唔想盲中中周圍搵,我哋去遊客中心攞料,
個staff非常好,除咗俾地圖我哋外,仲幫我check埋巴士班次。
其實都唔難搵,只要去到佐野新町嘅巴士都OK。


落車記住check埋回程巴士時間表,因為有啲班次都幾疏架!


點解轉兩次車都要嚟公園,雖然個公園都幾好玩,
不過我哋今程都無小朋友,應該無人想玩瀡滑梯啩?


其實我哋今日係嚟探童年好友吖嘛!
如果想搵公園官網,全名係「Otogi的森林公園」。


山長水遠嚟到,梗要一齊影吓相玩吓啦!
 



其實轉轉折折都係為咗去影幾張相咋,影完又返高岡站,
一出JR駅,對面就係多啦A夢的散步道嘞。


JR站下面,放有好多漫畫任睇,果然係漫畫之市鎮呀!


周圍都有檯有櫈方便大家睇漫畫,相信好多人都希望住喺度啦!


再細啲嘅小朋友都有落腳嘅好地方架!


上地面搵嘢食,點知俾我哋見到佢,無緣搭都要影低啦!


其實高岡市嘅食肆仲多,今日都係和風定食,飯加蕎麥麵。


追加個墨魚餅大家食,都好味。


再追加一份玉子大家食,好味!不過叫得太多,大家都食唔曬。


今晚住富山Comfort hotel,貪佢超近JR駅,
而且好平,網上訂有優惠,每晚每位4400円包早餐,抵呀!

沒有留言:

張貼留言