2017年5月17日 星期三

第十二天及第十三天@曼谷朋友團

2017年2月6日及2月7日

其實前日起就已經轉咗場,轉去同一條街住Cape House,
朋友話Cape House靚好多,早餐又好味,咁一於下次再嚟啦!


送E組上的士去機場,拜拜,香港見!


我哋放任去shopping啦!


跟住放任去食啦!


全日買買買,中場返酒店食免費茶點,又食食食啦!


食完咸點再食甜品。


再請職員幫我哋開兩個水果,今晚果餐都唔駛食啦!


有圖有真相,在下個餐,飽呀喱!


我唔客氣嘞!食飽仲有行程呀!


朋友去夜拜四面佛,我又去見識吓。


再行超市,連船麵醬都買到嘞,好嘢!


我嘅收獲,犀利喱!


兩個人嘅行李,都幾壯觀架!加埋真係多過66KG呀!


真心鐘意呢間酒店,下次再嚟泰國都會住番呢道。
13日之旅,順利完成,下次再玩過。

沒有留言:

張貼留言