2017年5月29日 星期一

立山黑部初體驗第六天@立山黑部

2017年4月19日〈星期三〉
今日,真係好緊張好刺激,係太緊張太刺激至啱,
成個流程簡直令我畢生難忘呀!

話說尋日有個朋友由黑部入,立山出,天氣好好,
又見到好多網友放咗好多相上facebook,我個心充滿希望呀!


我哋由富山入,先要搭富山電鐵到立山車站,
而最緊張嘅就係由立山車站搭登山纜車上美女坪,
只要呢段係需要提早預約車飛,之後嘅車排隊上車就可以嘞!


用pass的話一定要晨早去排隊預約富山電鐵同立山纜車嘅飛,
萬能嘅網友日日都上載啲朝早五點幾車站排隊嘅人龍相,
搞到我都囖囖挛,最終7點幾去到富山車站,
果然係著名遊客區,換飛時有個旅遊大使幫我快速搞掂曬,
一切安頓好〈我以為〉,先至7點幾,個天啱啱光齊。


換咗11:22富山電鐵,然後轉13:00登山纜車嘅飛,
一心諗住安樂曬,可以返酒店食埋個早餐同眠一眠先。


雖然我補眠中,但都係手機不離身嘅,無時無刻注意官網,
點知,居然睇到以下嘅驚人消息:高原巴士可能停駛!


咁嘅情況下,都無可瞓得著啦!不如早啲去車站仲好啦!
點知,啱啱去到車站,見到站務員貼緊張通告,
埋去睇一睇,個心真係離一離呀!
高原巴士全日停駛呀!!!
呢件真係最壞嘅事,今晚我哋訂咗山上酒店,
係最貴嘅一晚,今日取消當no show收曬100%架,點算呀?


呢位職員好熱心,見我望望吓,就主動話我知停駛可以退票,
知道我訂咗室堂酒店,又嘗試同我聯絡可唔可以取消,
知道唔可以取消,就幫我諗辦法教我搭新幹線由扇澤上,
但係幫我check過時間,去到應該趕唔到最後一班上山嘅車,
後來,佢又搵到另一個辦法,見我擔心去到無位上唔到車,
仲主動打電話俾巴士公司,確定我哋去到一定可以上到車。


好彩四個朋友都係醒目仔女又唔計較,
大家一致決定轉Plan,首先搭11:19新幹線去長野。


嗚嗚嗚......點解個天要咁樣試煉我呀?

唔通......連個天都唔鐘意我?


11:19出發,12:22到著,好彩大把位,可以坐低諗吓對策。


係囉,坐吓抖吓啦!今日會好奔波架!


呢程車要自費,6580円,好乸脷呀!


到達長野係12:22,而長野到扇澤嘅高速巴士就12:30開出,
即係話,我哋有八分鐘處理「落車出閘搵巴士站」,驚驚!
好彩,富山車站個職員講定我知係25號巴士站,唔駛盲中中,
巴士司機見得哋行埋嚟,問我去邊,知我上立山佢都嚇一跳,
但我話佢知我會住山上酒店佢就話OK嘞!


原來呢架唔係繁忙時間巴士,要上山嘅人早就上曬,
所以全車加埋我哋只有六個人,都係自費每位2600円。


今日應該無得食架嘞!剛才喺新幹線度買定三文治。


朋友就買咗個飯盒。


頭先上巴士果時明明好好天架,點知越近扇澤天色就越差,
唔知係咪司機知我哋趕車,最後個站開快咗,14:10就到嘞!
一落車睇吓,嘩!雪呀!好大雪呀!


哈!點解仲有好多旅遊巴停喺度嘅?


過五關斬六將嚟到,每個關卡都大大隻字提我哋「中止」;
每個車站職員見我哋想搭車,都好驚訝,怕我哋趕唔切落山,
我哋要不厭其煩解釋我哋已經訂好酒店,佢哋至話OK咋。


你睇,開山旺季,你有無見過車站空無一人呢?


我哋行去排咗一陣隊,就有幾架旅遊巴嘅遊客一湧而上嘞!
而呢一班遊客,大部份時間都同我哋共同進退架。


14:30我哋上咗「關電隧道無軌電車」。


一車扣一車,全部滿曬架,話說佢哋係旅行團,
原本由富山入,但係天氣關係即刻變陣同我哋一齊由扇澤上。


車程16分鐘,到達黑部水庫。


只要跟住人潮一直向前行,一定唔會盪失路架!


呢段路正常要步行15分鐘左右,不過天氣差就另計,
好似今日咁,大風大雪,啊!係大風大冰至啱。


雖然吋步難行,但係真係好壯觀,真係非筆墨同相片能形容。


呢度係經過艱巨建設工程嘅日本最高黑部水庫〈海拔186公尺〉,
呢個天氣,呢個經歷,真係好難得好難忘。




我估我哋俾正常時間行耐咗,終於到達黑部湖駅。


跟住要搭黑部登山纜車,設計有啲似香港山頂纜車咁。


今日天氣唔好,反而唔駛同人爭,車嘅班次好順,又可以悠閒啲。


車箱坐位好窄,而且好多遊客都帶大背囊,有位都坐唔到。


望返落去,好似時光隧道咁。


無位坐都唔緊要,車程好短,5分鐘就到。


15:25到達黑部平,等待立山架空索道,15:30出發。


越接近室堂,發現越來越大雪,視野都變得更差。


15:37到達大觀峰,但係天氣太差我哋無辦法出外睇風景,
於是立刻去坐立山隧道無軌電車啦,
找亮點,呢程車同之前有乜分別呢?
無錯嘞!旅行團遊客無曬嘞!因為佢哋唔係住山上,
搭完索道已經沿路返去嘞!叫做見識咗幾種昂貴嘅交通工具啦!


包車,向住室堂15:45出發。


15:55,到達室堂車站,都係果包啦,大堂咁少人,少有喱!


而家大雪,氣溫-7度。




天氣好凍,經過一日勞碌,大家都想食熱嘢,可惜呢個包......


咁辛苦都係想上嚟住一晚啫,立山飯店,報到!


今晚訂四人房,咁多晚最貴今晚嘞!一泊二食每位21600円,
可能由於行李少啦,我覺得房間都尚算寬敞。


床上有個毛巾包包,因為呢間房無浴室架,今晚要去大浴場。


打開窗一睇,窗邊積滿雪,可想而知出面有幾大雪呢。


呢個就四點鐘窗外景色嘞!伸手不見五指呀!


休息一陣去認識酒店先,大堂職員都有禮貌而且英文唔錯添。


另一個休憩間,不過人影都無隻,燈都係我哋自己開嘅。


住客專用儲物櫃,要入100円,不過開櫃時會退返錢架,
我第二日check out咗都偷雞係將行李放呢度,
唔駛拎住行李方便出去玩雪吖嘛!


住客可以免費借用雪杖雪抓雪兜等,算係幾大方架嘞!


仲有防水鞋添。


行完就梗係要去shop一shop啦!我哋無乜機會買嘢架咋!


我估呢間都係海拔最高嘅The North Face嘞啩!


今晚個餐單,應該會好飽嘞!
入坐後,個Waiter好有禮貌行埋嚟,
腰板挺直單手放身後用非常順暢嘅英文介紹菜色,
果然係一間四星級酒店呀吓!


呢度係一部份咋,影都影唔曬,飽到吖!


今日辛苦曬,大家真係要慶祝吓!乾杯!


好啦!大家今日都無食晏,唔好客氣嘞!



沒有留言:

張貼留言