2017年5月4日 星期四

第一天@芭堤雅家庭團

2017年1月26日
妹妹開始長大,經常問點解家姐可以跟我去旅行而無佢份,
於是,今年農曆新年就決定近近哋地曼谷玩一轉啦!


咁啱機場開咗合味道工作坊,啱曬小朋友玩,就去玩吓啦!


睇吓一個專注一個開心,抵玩吖!


轉個圈圈入個麵先,好似幾好玩咁噃!


我揀好曬幾種餸同個湯底嘞。


好心急呀!得未呀?快啲啦!


登登登櫈,一人一杯,一共五杯。


一場嚟到,影張大合照先啦!企前面,夠曬chok呀!


坐呢個位可以睇到飛機架,好C服呀!


家姐個post仲舒服,好似好多嘢諗咁喎!有咩少女心事呀?


妹妹又點會甘心於坐喺窗邊睇飛機呢?都係電視好睇啲。


登機嚕!搭泰航,個餐好似係辣架,不過妹妹都食曬喎!


下午3點機,泰國時間4點45分到機場,
包車即刻去芭堤雅,住Pattaya Ocean Resort,地點好方便。


我估所有小朋友去到酒店都係咁興奮架嘞!


去到酒店已經晚上8:00,好想快啲check in番房呀!


嘩!可以入房嘞,快啲換夏天衫啦!要出去行吓呀!


酒店後面就係second road,好近唐人街,
附近有好多小食,一見到呢個香蕉pancake就開心曬!


家姐最鐘意食甜嘢,呢個pancake啱曬佢啦!


今次包車經驗好好,我哋識咗個香港女司機娜姐,
佢份人好爽朗,但係又好細心,我哋一直都溝通得好好,
出發前我哋一直都用whatsapp聯絡,係中文,
有時會用廣東話錄音,又或者直接用whatsapp通電話,
娜姐車我哋到芭堤雅酒店後,再出去幫我哋買宵夜,
然後再揸電單車送食物俾我哋,真係感動,
咁的確係令剛剛land又未熟路又攰又餓嘅我哋方便好多。



我哋點咗「密洞雞」同椰汁燕窩,都OK好味架!


仲有個芒果糯米飯,呢啲梗係必食啦!


食飽沖涼瞓番夠,聽日開始去玩嚕!

沒有留言:

張貼留言