2017年5月2日 星期二

第六日:白川鄉→高山

20161228
第六日,係奇蹟嘅一日,
你信唔信,旅行都有旅行運?
我信,我諗,我有少少。

尋日仲唔開心點解會落雨?
四圍濕淋淋霧煞煞係算點?
今日,就俾我見到奇妙嘅事情發生嘞,
真係好似小朋友瞓醒見到聖誕禮物一樣咁開心呀!



民宿早餐,好家庭式,好精緻,
但係我三扒兩撥食曬,因為醉翁之意⋯⋯


其實尋晚浸完泉回程果時已經開始落雪,
今朝刷牙果時我就心思思開咗少少門望咗一望,
呢份係年尾大禮,今日白川鄉居然全舖滿雪呀!


 啲魚真係好勁,咁凍都可以悠悠閒閒咁游水,
白雪襯冰河,橙色魚仔顯得份外精靈。


 民宿後面條吊橋,晨早流流只有民宿住客,
未有遊客到訪,點影都得。


 原本濃飛巴士站喺吊橋呢邊,
好彩搬咗,唔係都唔知點拖喼呀!


 喺旅行團大軍剎到之前,我哋趕緊影低寧靜嘅白川鄉先。


 四圍都好靚,想不到今次會見到雪景。


 藍天襯托會更靚。


 昨天嘅水影位。


 昨天嘅稻田位。


 雪嘅稻田上好似一個個波波咁。


 好多戶門前都有柿樹,白雪中一點鮮艷顔色,真識搶鏡。


 藍天白雲白雪柿樹,大自然嘅顏色。


只係用智能電話,都影到好似明信片一樣。


上去展望台果時見到勁多人排隊等車,要排到第二架車,
車已爆滿,我哋仲要係企位添。
雖然尋日已經上咗,但係今日呢個情境,
又點可能唔去多一次呢?


 影完張相落番嚟,見到小小郵車,好可愛。


 平成28年12月28日,白川鄉,我會記住你架。


 到此一遊相,白川鄉真係值得嚟㗎!感謝旅遊之神保佑
俾我兩日內見識兩個不同景象。


 清晰啲,同一位置,左邊係尋日,右邊係今日。


 係時候要走嘞!走之前,食個飛驒牛肉包先。


 50分鐘巴士,返到高山,第一時間衝去丸明。


 已經過曬午餐時間,所以無人等位,好彩。


 呢個飛驒牛雜肉餐,有3-4人份量嘅肉,
應該係切頭切尾又切唔出正正方方果啲啦,
但係肉質好好而且價錢超平,小資女食午餐,梗係揀呢啲啦!


 肉嘅品質好好架,不過食完咁多會有啲怕囉!


 呢幾日食太多燒嘢嘞,食埋呢餐夠嘞啩?


 食完午餐去check in,今晩住「高山櫻庵」,好近JR站,
係港台遊客熱門住宿飯店,一定有原因嘅。


 先飲杯黑豆茶welcome drink先啦!


 除咗Front desk之外,全間酒店都要脫鞋,
Check in時你除咗獲派房門鎖匙,仲有大堂鞋櫃匙。


 脫鞋區好大,啲鞋櫃好有特色。


一入去房,就感覺好似Dormy inn
其他酒店唔會有嘅床頭向大門雙床格局。 


 床尾對正一個大窗,旁邊有個小客廳。


 房間窗外景色,我住最高,真好運。


 貼心嘅安排,温泉籃已等梗你,
唔駛左執右執,一抽起個籃就可以去浸浸嘞,
所有細微位都準備得好好。


 因為全間酒店都要脫鞋,所以酒店都送埋忍者襪。


又繼續無營養嘅報告,Hea吓執吓又食飯,
一泊二食,又⋯⋯⋯⋯牛!


 都係朴葉燒,熱氣死,好彩仲有蔬菜。


 貼心服務,有英文版教你點食朴葉燒。


Main dish之後 


牛係main dish自助區有甜蝦


有甜品區


 冷盤區,不過唔算多。


 炸物區係最多款式嘅,不過睇見到怕怕。 


 日式燉蛋


 好味嘅朱古力蛋糕同芝士蛋糕


 芝麻布甸同蜜瓜


 同好好好好味嘅柿。


 甜品水果時間


食完飯抖一抖就去浸浴, 
浸完浴去洗洗衫,重點係:洗衫免費架!
乾衣就要收費,不過都好抵啦!


都話呢度似Dormy inn啦!浸完浴後都有免費拉麵,
不過我真係無能為力喇!


 不過免費益力多都飮到嘅,補充一句,酒店整體好好,
我暫時俾9.5分,睇埋早餐至總結分數啦!


 左邊係原味,右邊係蘋果味,貪心嘅我,飲曬兩支。










沒有留言:

張貼留言