2017年9月3日 星期日

第一次去四國曬到燶之旅@高松

第一天:2017年7月27日

以前......
朋友:今個假期去邊呀?
我:日本。
朋友:又日本?
〈語氣唔係幾好喎!

而家......
朋友:今個假期去邊呀?
我:日本。
朋友:哦,日本邊道?
〈已經接受現實嘞!

咪係囉!日本咁大,有排都玩唔曬啦,
好似今次咁,我就揀咗一個從來未去過嘅地方嘞:
介紹返吖,今次目的地係:四國。
由於我對四國好陌生,佢又好大,初初都無從入手,
〈不過次次都係咁架啦!〉
最後決定先去熱門又交通方便嘅地方,
以高松為中心點,方便寄存行李再去附近玩吖嘛。


首先,去鴨記買張上網咭先,我就用開上面果隻,
$110用8日,OK架,沿途都無斷線用足8日,
朋友用Android機,我唔識setting於是保障啲買櫻花咭,
$80用7日,有人用到第8日都得,但有人第6日已經certify,
所以呢,我明點解佢成人俾人鬧囉!


年紀大咗,去旅行總有個水壺跟身,
上機前先要搵個水機,仲一定要斟熱水,
小心搵,一定搵到嘅!


登機閘口係33,又去台北?係呀!又玩轉機呀!



中華航空機票$2790,
我寧願轉機都唔搭HKE啦而家!
不過今次轉機又學到嘢嘞!〈下回分解〉



點齊人,1、2、3、4、5、6,到齊嘞!開開心心登機嚕!



暑假旅行最怕遇到打風,早幾年去北海道足足delay八個鐘,
好彩,今日天氣好好呀!但係......點解......
我哋喺機艙坐足成粒鐘架機都未郁過嘅?
空姐話因為香港機場空管問題所以delay喎!
吓!咁一陣咪接唔到下一班機?
機組人員無法保證可以幫到我哋一定轉到機,
所以,我喺機上已經諗定幾個解決方案嘞!




降落台北時已經遲到咗,我哋好積極咁排到第一個落機,
一落機就跑呀跑,喺出面已經有地勤舉牌等我哋,
數齊人後,每人派一個貼紙,二話不說,上車!
嘩!我都係第一次喺機場坐車咋,
本來成30分鐘嘅步程,8分鐘就到咗仲登埋機添,
所以呢,我越來越鐘意中華航空呀!


本來應該14:30就起飛,我哋14:45仲check in中,
到真正起飛時,足足遲咗30分鐘有多,
果日全機都係日本人,我哋都覺得唔好意思,
但係空姐們好好,仲拍拍我膊頭話:辛苦曬!
呢次經驗教訓我哋,由香港出發玩轉機的話,
留一個小時係唔夠架!因為我哋嘅出發地係:香港!



去到高松,有個地勤即刻過嚟搵我哋,
其實都可以想像嘅,我哋人搭車轉機都要8分鐘啦,
咁......我哋啲行李梗係仲喺台灣啦!
不過佢哋好好,同我哋商量解決方法調動行程,
又承諾第二日中午可以將行李send去酒店,
仲要,每人可以即時得到3000円賠償買今晚日用品添!
我嘅格言係:人一世物一世,乜都試吓吖嘛!
工作人員好努力幫我哋處理文件,
可能有啲遊客已經發曬爛咋,偏偏遇著我哋6個係傻嘅,
最後大家都開開心心兩手fing fing返酒店嘞,
因為咁,我又再更加愛中華航空嘞!〈或者應該話傳統航空〉



鳴謝中華航空地勤Cindy一直幫我哋處理所有事,
仲送我哋去到巴士站教我哋點搭巴士出市區添。


去到酒店,酒店職員都好奇怪點解我哋六個都無行李,
但係大家又語言溝通唔到喎,總之就一言難盡啦!
返到去大家都未食嘢,但係高松站附近靜過鬼,
好彩酒店老闆〈我估佢係〉介紹我哋去搵食,
夜媽媽,都要行成15至20分鐘至有嘢食架!


終於行到商店街嘞!不過水靜鵝飛呢!


到嘞!嚟到四國梗係要食烏冬啦!
老闆推介呢間「鶴丸」,四國嘅第一餐,我哋嚟嘞!


雖然咁夜,但仲有好多客人,我哋要分開兩檯坐,
至於好唔好食呢?唔......
即係咁,雖然係手打烏冬,
不過,我又唔覺得太特別好食喎,正常囉!


食完又行番去超市,因為今個行程重點之一,
就係:「桃」,我要晚晚都食桃,
嗱!平成咁,點忍得住手呀?



買住今晚嘅飯後桃先,一陣就KO你!


大家好心急,快啲轉燈啦!我哋要返酒店呀!


終於返到酒店嘞!今晚住Takamatsu Terminal Hotel,
酒店細細間,又舊舊哋,但係我好鐘意,
雖然細但係設備齊全;
唔係新不過又乾乾淨淨咁;
而且酒店工作人員好友善,
最緊要係酒店好近JR站,去邊度玩都好方便。


房唔算大,但係床尾有張檯仔,方便我哋食桃吖嘛!



沒有留言:

張貼留言