2017年9月10日 星期日

第一次去四國曬到燶之旅@岡山

第二天:2017年7月28日

都話啦,酒店細細,但係我又好鐘意噃,
睇吓個早餐,好多嘢食又好味喎!

認住佢啦!JR駅行過嚟都係幾分鐘,好方便。

本來預咗今朝一早去岡山摘水蜜桃,但係因為行李延誤,
我哋唯有更改行程留喺高松等行李啦!
想近JR站,最好就去高松城啦!

介紹番吖:玉藻公園就係利用高松城所成立嘅公園嘞!

入場費,每位200円。

呢個唔係垃圾桶,係松果收集桶。

我哋都要略盡綿力。

高松城係一個水城,佢總共有三層護城河架。

唔......其實都唔係幾大。


行埋啲庭園,好快就行完嘞!


留影集郵,目標係每次去日本都影吓名城。

行到身水身汗,決定離開啦!
目標就係去啲有冷氣嘅地方,
見到你笑哈哈咁向住我哋,忍唔住向住你行啦!

呢間Ace One,就係尋晚買桃嘅超級市場嘞,
價錢好親民,地點又方便,強力推介。

行商場前,諗起仲未兌換JR Pass喎,做嘢啦!

都幾多人排,而且都搞幾耐,好彩有時間啫,
終於搞掂,一次過換曬呢幾日啲飛,安樂曬!

換完曬車飛都未等到行李,於是喺車站四圍行吓啦!
咦!周圍都係麵包超人喎。

7月28日我喺高松車站同麵包超人等車,我會記得架嘞!

已經好多年無玩給印仔,
但係,去四國,有咁多款麵包超人印,
係值得帶本簿仔嚟嘅。

終於等到嘞!
尋晚個空姐Cindy親自車番啲行李俾我哋呀!

感謝Cindy好盡力幫我哋,除咗幫我哋聯絡桃園改時間,
仲親自車行李嚟,多謝曬。

返去酒店執一執嘢,寄存大件行李後,就去岡山嚕。

原來岡山仲旺過高松,可惜無乜時間行吖。

我哋目標係穿過JR商店街搵酒店,
唯有所有商舖都只可以過門而不入啦!

今晚就係住呢道:東橫Inn,
喺岡山想搵又平又乾淨,非佢莫屬啦!
話說非會員只可以三個月前book房,
要一次過book三間雙床房,我都好擔心book唔到,
所以,今次把心一橫做埋會員嘞!

各位左鄰右里,一齊出嚟打個招呼啦!

其實我都係第一次去岡山,
見到JR站附近咁多嘢行,有諗過喺道行吓就算,
但係見網上好多握介,又心思思想去倉敷喎,
朋友一致都話無所謂,咁就去啦!
嚟到已經近黃昏,好多商舖已經開始關門嘞!

第一間係貓精品加貓cafe,我哋喺道玩咗好耐呀。

我就硬係覺得呢道好似城崎溫泉。

有興趣泛舟嗎?

我見有班太太著曬和服出嚟攞景,好有氣氛喎。
雖然好多商舖已關門,行得唔盡慶,
但係大家都覺得呢道氣氛好好,值得嚟,下次再嚟啦!

回程行番去JR站,對面就係outlet嘞!
一場嚟到,梗係要去行咚啦!

所謂嘅outlet,其實都無咩好行好買,
大家今日都辛苦嘞!去食尋司醫醫肚啦!

大家加油,今日先係第二日咋,食飽啲,聽日仲攰呀!


沒有留言:

張貼留言