2015年2月27日 星期五

九州の夏2014第十二天〈回程篇〉

九州の夏2014第十二天〈回程篇〉


七月二十九日〈星期二〉
今次我哋喺九州係用放射式嘅旅遊方式,
即係以博多為基地,頭、中、尾都租住同一間酒店方便寄存行李,
中間去其他地方玩小住一晚,孭個背囊或者拉個細喼就得嘞!
話時話,住咗呢道三次,原來都無介紹過佢:Hotel Sunline Fukuoka。


一間商務酒店,第一晚入住時房間空間超大〈仲有按摩椅〉,
雖然都係同一途徑訂,但係第二次啲房就細好多,
價錢合理,平均每人每晚$330左右,
工作人員都幾好,有時會有識講中文 / 流利英文嘅staff,
離JR站大約10分鐘路程,唔趕時間的話可以接受。


都話最憎編最後一日行程架啦!又唔去得遠,
咁同朋友分頭行之後,我又心思思再上嚟睇吓鐵道神社囉!
今日咁早上嚟,啲舖頭都有開嘞,火車仔都有小朋友幫襯添!







另一邊有個corner有班媽媽帶小朋友嚟戲水,似乎好好玩噃!


最得意係點解見佢哋個個都喺道餵小朋友食西瓜嘅?
原來係商場提供架,我喺外圍影吓相啫,
都有個年青人拎盆西瓜過嚟請我食,呢啲就係待客之道囉!



好想試試牛腸鍋呀,不過今次唔夠時間嘞!


踏住同一系列嘅波鞋,出發回程嘞!


今次唔搭地鐵因為大家太多行李唔想上落太多電梯,
所以改搭巴士,一樣咁方便啫。


睇啱路線,就喺個門前面排好隊等車啦!


話咁快就到達福岡空港嘞!


今次我哋自己三個人,無人送機,機場又無嘢行,唯有等啦!


食個午餐先,應該係短期內最後一次食定食啦!


真係要俾個「叻」自己呀!回程行李居然係19.8kg喎!


等上機期間,再買多兩樣野嘢係我覺得幾好食嘅:
東京Banana同埋紅豆味KitKat。


話咁快,12日之旅就完結嘞!每次旅程,都有一啲我期望嘅嘢,
好似今次咁,我期望京都間Tsumugi Inn同埋九州各式各樣嘅火車,
佢哋果然無令我失望!
每次旅程,又一定會留下一條尾巴,係我下次再嚟嘅原因,
應該係湯布院,下次一定會再嚟,
呀!仲有今次無去過嘅鹿兒島呢!
仲有仲有,我仲想試吓牛腸鍋同埋食好多好多桃呀,
總之,九州,可以再嚟一次!

沒有留言:

張貼留言