2015年2月23日 星期一

九州の夏2014第三天〈伏見稻荷+貴船神社篇〉

九州の夏2014第三天〈伏見稻荷+貴船神社篇〉

7月20日〈星期日〉
今日瞓到晏晏先起身,再食個營養早餐先,咁先係旅行吖嘛!



咁都要食番啲港式無營養嘅早餐嘅!



團友都未去過伏見稻荷大社,所以我決定今日重遊舊地。



車未到,喺熱辣辣嘅天氣下,又無櫈坐,點算呢?
我哋居然無賴到走入對面月台另一架未開嘅車度嘆冷氣!



好快就嚟到稻荷站嘞,JR一出就到伏見稻荷大社,好方便。




口中擔住鑰匙嘅狐狸,係稻荷神嘅使者嚟架。


嚟到果時天氣好好,又有著和服嘅少女,好有氣氛喎!



好雄偉嘅鳥居呀!今日好熱鬧喎!



兩旁掛滿燈籠,充滿歡樂嘅氣氛,入場囉!



入屋叫人;入廟拜神,
入神社前,就先要到「手水舍」洗洗手漱漱口。
洗手都有規有距架:
「先以右手攞水杓,盛水洗洗左手,
然後換左手揸水杓,盛水洗右手,
再換右手攞水村盛水到左手,然後以左手將水漱口,
記住水杓唔到以掂到嘴巴架!
最後再洗洗左手然後將水杓直立,
用水杓中殘餘嘅水洗埋水杓柄,搞掂!」



上次行咗好少就差不多天黑,今次天氣咁好要行多啲!



越行越高,就會發現神社嘅size越來越細。



睇清楚地圖先,吓!原來行咗差不多十分一咋!



狐狸大人化身繪馬,大家都嚟許個願啦!



呢處好多人排隊,祈個願然後搬一搬舊石頭。



再行多十分鐘左右,就見到呢啲迷你神社嘞!



本來都想繼續上架,但係......天有不測之風雲!




好大雨呀!激死人嘞,避咗一輪都無乜好轉,唯有掉頭啦!



更激死嘅係:落到去居然又再放晴喎!



大社旁邊有一條人山人海嘅小路,即係有嘢食啦!



肚餓嘞!掃掃街先!燒魷魚好少有得輸嘅!



係時間要食晏啦!朋友係咪睇到好悶呀?又係定食!



食完之後返落人頭湧湧嘅京都站行行街睇吓B仔袋先。



日光日白嘅京都塔,都係夜晚靚啲。



買到最後一秒,九秒九衝落嚟上巴士,
點解要咁趕?呢個故事教訓你shopping要預時間退稅呀!


一定要搭到呢班巴士架,因為今晚約咗團友個姪仔食飯,
呀姪仔好叻仔架,嚟咗日本京都大學進修,
今晚佢就帶我哋嚟宿舍附近嘅平價飯堂食飯嘞!


一個餐一般學生肯定夠晒飽啦,但係我哋就會嫌太多嘞。



食完飯姪仔帶我哋搭叡山電車上山,我都未搭過呢條線喎!



由一乘寺出發,目的地係貴船口。



呢種列車好特別架,有一半坐位係面向外嘅,
好似話唔知係方便睇櫻花定係楓葉之類啦!


落咗電車之後,仲要再搭一程巴士至上到嚟架,
上到嚟天都黑齊啦!原來呢度都有好多旅館架喎!



沿住呢條兩旁有紅燈籠嘅樓梯拾級而上,
就係我哋目的地「貴船神社」嘞!



上到頂嘞!用另一種光影返落去,同現場睇又係唔同喎!
聞說呢度有季節性的流水細麵,好想試吓噃,
不過由於今晚怱怱一遊,當然無法嘗試啦!


呢度比較少香港人會到,以我觀察,
現場除咗我哋之外,應該仲有一對情侶係香港人,
我見佢哋都有喺度許願掛喺樹上面。


有乜嘢願望,就寫喺繪馬度啦喂!



本殿仍然開放,但係已經無人參拜嘞!
因為已經夠鐘關門嘞,要快啲走搭尾班車嘞!


其實呢幾日有祭典先至開到咁夜咋,
我哋真係有幸撞啱日期又有貴人帶我哋嚟見識見識呀!



認住佢啦!唔搭巴士的話,30分鐘左右就上到去,
如果係日間好天,慢慢徙步上去都不失為一個好活動。
不過如果比我自己編都唔識去呢度啦,
因為一般旅遊書都無介紹嘅,
希望有機會再嚟由鞍馬寺行到貴船神社,
沿途又可以感受吓大自然嘅風景,最好有埋紅葉啦!

去貴船神社,完全係編排以外嘅突發行程,
呢個體驗都幾好幾特別,令我想更加深認識呢個地方。

沒有留言:

張貼留言