2015年2月26日 星期四

九州の夏2014第九天〈湯布院上篇〉

九州の夏2014第九天〈湯布院上篇〉


7月26日〈星期六〉
今日非常非常早起,因為劃唔到位搭由布院之森,
但係湯布院係必去景點嚟架,唯一解決辦法就係早啲囉,
講梗嘅早啲,係朝早7:45嘅列車呀,
即係唔駛食早餐啦!好彩酒店都幾近JR站啫!


車程2小時16分,反正大家都唔夠瞓,車上眠一眠都好嘅,
去到湯布院10:01分,一出嚟已經感受到呢道同市區好唔同啦,
居然馬路上真係有馬車嘅,駛唔駛咁Relax呀!


大家拖住行李好有目標咁向前行而唔截的士去旅館,
因為要嚟搵佢吖嘛:「人氣No. 1蛋糕B-Speak」。
舖頭喺由布市湯布院町川嘅分差位,唔係好起眼咋。


聞說呢間舖頭嘅P-Roll Plain好搶手,要排隊買,
如果遲咗分分鐘買唔到添,由於呢道10:00開舖,
我哋10:01落車行過嚟啱啱好,計啱時間,
真係買到喎,太好嘞,真係不枉此行呀!
原條1420円,講真我哋只係一心好想食到,無諗價錢,
而家先醒起,計落其實都成舊水一條,都算貴喎!


就喺門口,急不及待切開大家分,六個餓鬼即係KO佢,
嘩!清香嘅蛋味,柔軟嘅質地,好耐未食過咁好味嘅蛋糕啦!



食過番尋味,再去買多一條P-Roll Chocolate,都係1420円,
比較起嚟,原味好味啲,形容佢「簡簡單單」就最貼切嘞!


滿足晒,截的士去旅館啦!今晚住呢道:ほたるの宿「仙洞」。
一泊二食,喺官網book嘅,每位18320円。


放低行李後第一站先去金鱗湖,
呢道以冬天早上能夠欣賞到晨霧彌漫的夢幻般景色而聞名,
雖然我哋夏天嚟到,但係都覺得呢道幾靚吖!

然後開始重點項目:去行街街啦!呢道真係好好行架。


好難形容點解咁鐘意行呢道,總之成條街都好有味道啦!


行咗好耐,買咗好多,又遲咗食午餐啦!


行行吓,見到我哋最最最鐘意嘅地方:超級市場呀!
大家隨咗喺道狂掃手信之外,我哋仲掃咗四箱桃添。


又截的士嘞!今次旅程係我搭最多的士嘅一次,
司機叔叔超好人,不但唔嫌我哋上車慢吞吞,
仲唔介意做埋Model同我哋合照添。



返到旅館,係傳統日式,團友都好鐘意呀,乜都試吓吖嘛。


除咗有戶外溫泉,仲有家庭風呂,怕醜嘅朋友可以入嚟浸浸。


入去家庭風呂前,要先睇清楚門口有無著燈,唔好入錯呀!


今晚呢餐勁囉!大家都食唔晒,真係飽都震,
最開心係張Menu仲有我個名添!哈哈!
唯一美中不足係餐廳太熱,無冷氣又無抽氣,要改善呢!


返到房,大家休息吓再去浸浸,

然後又要食嘞!

而家啲溫泉旅館多數提供獨立包裝和果子,呢道居然係飯團喎!


今日買咗四箱桃,三箱係B組團友聽日帶番香港嘅,
而第四箱......我哋就決定今晚解決咗佢!


之前已經聽到好多人講過,湯布院呢個地方好特別,
今次去完返嚟,我都非常非常認同,
我無法用文字形容點解佢咁吸引我,
可能係佢嘅溫泉;可能係佢嘅寧靜;
更加可能係我呢班可愛團友,
我哋大家都認為,住一晚,太少嘞,
下次再嚟,住兩日三夜啦!



沒有留言:

張貼留言