2015年2月21日 星期六

九州の夏2014第一天 〈京都住宿篇〉

九州の夏2014第一天 〈京都住宿篇〉

7月18日〈星期五〉
出發前,先將行李過過磅先,
我哋今次搭HK Express,網上口碑一般般啦,
但係我知唔可以信晒討論區架,親身試過至算。
揀佢第一因為佢平吖嘛:
香港飛大阪$1210,福崗飛香港就$1150,
未計內陸機來回先$2360,係咁多次去日本最抵嘅一次。
仲有一個好處:加$100就可以將行李加大到30KG嘞,
我唔算係shopping queen,所以無加,
但係同團就有3個團友加咗。
15.8KG,唔......可以買幾多嘢就有預算啦!


除咗平之外,時間都好正架:
去程上午10:00出發;回程18:00起飛,
呢啲時間我鐘意呀!唔駛晨早起床或者搭通消車返屋企。


之前都坐過其他廉航如樂桃同Jetstar,
相比之下,我覺得HK Express啲位比較好坐。


例牌無嘢食無水飲無娛樂,不過我就無乜所謂,
如果真係想食嘢,都可以喺機上面Order嘅,
除咗包檸檬茶太貴之外,其他食物價錢都係可以接受嘅程度。


本來呢次諗住用B-mobile,但係太早搞掂晒行程,
放低後反而忘記上網訂咭,終於遲咗訂唔到,
所以頭五日唯有用住櫻花咭先啦!


話說出發當日仲係三號風球,
我都好擔心會唔會又無限期Delay,
點知佢又好準時喎,仲好穩陣添,邊個話平嘢無好架?
由於第一站去京都,為咗慳錢慳時間,
所以落機第一件事去買張one day pass先。


注意注意:已經全線加價嘞!_


今次唔係住酒店,租果間屋喺丹波口,
距離京都站一個站,都算方便嘅。


沿途會經過啲民宿,見到啲單車好靚呀!真係好想玩吓!


行咗大約10分鐘,見到間Lawson,
我哋就係約咗屋主喺度見面嘞!
由於我哋早咗小小,咁就一直企喺便利店門口等,
第一次咁租屋法,我一邊等就一邊驚,
屋主點架?會唔會唔出現呢?
每有人經過都望吓然後諗「會唔會係佢呢?」
終於,屋主中田先生喺轉角位突然出現嘞!
睇吓時間,居然同約定時間分秒不差,真係佩服佩服!



喺便利店轉彎,行入去一條非常民居嘅巷仔,靜到不得了!


兩分鐘左右,就到我哋呢幾晚住嘅地方嘞!


呢度叫Tsumugi Inn,我哋3人住全屋每晚$1888。
先將行李放喺樓下大廳,
然後屋主用非常不錯嘅英文同我哋介紹吓間屋。


大廳呢邊有個好日本家庭feel嘅休息區,
冬天仲可以開暖爐伸腳入去添!好似日劇咁呀!


呢度預咗俾家庭住,所以周圍都有小朋友嘢,
睇吓,暖爐上面都有玩具呢!


除咗大人鍾意睇嘅旅遊雜誌之外,
仲有嘅摺紙書同手工紙添!帶小朋友嚟都唔怕佢悶啦!


呢度好現代化架,有風扇小型影印機同吸塵器喎!


另一邊係一個開放式廚房,亦係我哋最鐘意嘅地方。


廚房用具真係一應俱全,真係要乜有乜架!仲勁過屋企呀!


除咗一般廚具煮食爐調味料外,仲有個洗碗機添!


呢個係令我最煩惱嘅設施:喺屋企都要垃圾分類!
因為有時有啲嘢真係分唔到類架嘛,又無第四個桶喎!


呢度真係我嘅dream kitchen呀!
可愛嘅嘢太多嘞!不能盡錄,自己睇啦!


屋內仲有好多窩心位,例如啲毛巾咁啦,
如果有小朋友就可以用彩色毛巾嘞!


登登登櫈:隆重介紹我最鐘意嘅設施「洗~衣~機」!


洗完唔夠乾仲可以烘烘佢,細菌都剎晒啦!


浴室,有櫈仔喎,咁似溫泉酒店嘅!我鐘意呀!


最巴閉嘅係,廚房有個製,按下之後,
佢會幫你較水沖涼,又唔駛驚水滿瀉喎,
因為到水位會自動停低仲會有聲音通知你,真係正呀!


廁浴分離,不過全屋得一個廁所咋!請排隊啦!


跟住就開始上二樓啦!呢間係主人房,呢度係有兩張床嘅。


我就住另外一間房,呢間係瞓Tatami嘅,可以開到三張架!


最後,屋主除咗送Welcome gift俾我哋之外,
仲另外送多一份小禮物,因為我哋係第二百組顧客喎!Lucky!


日本人做嘢真係超級細心,屋主已預備好手繪地圖,
詳細記錄熱門旅遊景點嘅交通路線同埋附近食肆嘅地圖!
最後,屋主同我哋plan吓路線後,就交低鎖匙俾我哋,
呢四日三夜佢唔會過嚟,間屋就係得哋架嘞!




一切安頓好之後,就去京都站搵食嘞!


第一日到埗,點都要食個日式定食嘅!


食完去睇睇京都塔啦!指定動作吖嘛!


喺間屋住三晚,點可以唔去便利店入小小貨呀?


嘩!好健康呀!聽朝嘅早餐已經排好隊嘞!

總結嚟講,我好滿意今次住宿經驗,
既不是酒店,又唔算民宿,但係又處處又窩心位喎!
下次再嚟京都,如果可以的話,我都會再租番呢道架!

3 則留言:

  1. Hi,
    我6月都去京都呀, 想知你間民宿係邊度book架?thanks:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 官網
      http://kyoto-tsumugi.com/staticpages/index.php/facilities_en

      刪除
  2. Hi hi你好
    你可以試吓去佢官網,而我自已就係喺Agoda book嘅,價錢差不多,但係考慮到Agoda有積分同飛行里數,你可以格格價先。

    回覆刪除