2015年2月25日 星期三

九州の夏2014第七天〈熊本篇〉

九州の夏2014第七天〈熊本篇〉


7月24日〈星期四〉
尋晚好夜至Check in,咁今朝瞓醒就要睇清楚吓間酒店啦!
喺日本自由行多數都住商務酒店,好少住到咁具規模嘅。


今次呢間係水印長崎豪斯登堡酒店,
喺園區以外,唔算係豪斯登堡品牌酒店,
網上訂房,3人房$2700,未包早餐。


大門口都幾華麗吖,全程最貴呢間架嘞!不過都係宿一宵啫!


酒店大門對正千陽號,Fans一定好開心嘞!


一早就有人排隊等登船嘞!我哋無搭,
都同無處不在嘅One Piece角色影合照留念啦!


酒店左手邊直行就係豪斯登堡,
諗住向呢邊行睇吓搵唔搵到早餐食先。


可惜好多舖頭都未開,食漢堡又太太太貴嘞!
於是唯有返酒店喺販賣機買嘢食啦!


還好仲有幾款麵包揀吓,
喺最貴嘅酒店食最平嘅早餐,真係好大反差。


酒店有免費shuttle bus出去豪斯登堡JR站。


我哋要搭10:48嘅JR特急ハウステンボス12号到新鳥栖。


12:07到達,大家仲四圍影相,但係我好無情咁阻止咗,
因為我哋要轉12:20JR新幹線さくら549号到熊本,
新幹線到嘞!好有型喎,呢兩程車原價要5900円架!


呢班傻瓜次次都用唔同嘅方式影車飛,玩到無嘢好玩。




12:44就到達熊本嘞,真係想喺架車度坐耐啲呀!


先放低行李,又住番商務酒店嘞:Toyoko Inn。


東橫Inn喺日本有好多分店,相信好多人都住過啦!
偵錢OK,每人每晚大約$320左右,勝在設施夠細心。


呢間特色係熊本熊,佢教我哋點插鎖匙噃!


呢個Cam係招募會員果時用嚟影會員證相片嘅。


房間小小,但係應該有嘅都會有。


酒店用盡空間,呢啲書令酒店顯得有啲文化氣息,攞分!


安置好行李,行返出去熊本站,搞搞啲車飛先。


為免嘥時間買飛,雖然未必好抵但係都買咗1 Day Pass,500円。


我哋今日會搭路面電車遊熊本,呢架車好靚呀!


搭到「水道町」落車,因為要去一趟辦公室。


呢個唔係一般嘅辦公室,而係「熊本部長辦公室」。


咦!今日有嚟返工喎,仲好精神添!



入到熊本,所有產品都有佢,熊~熊~熊~熊~熊......!


最頂癮係呢個面膜,最好送俾你個敵人,哈哈......


大家探完熊,就諗住去上通搵吓食,話晒今朝大家都係食麵包咋!


呢度好難搵食,最後居然食香港都有嘅連鎖咖哩店!


食完飯又自由活動〈shopping〉一陣,再去藥房掃貨,
我哋就向熊本城出發嘞!其實起程時已經係黃昏啦!


夏天嘅熊本係好遲天黑嘅,以為五點幾入場好遲,但天仲光,
而且遲嚟有好處,因為入場有大特價。


三大名城,我去第二個,嚟打打咭先!希望下次去埋姬路城!


影張到此一遊紀念照啦!一、二、三,笑!


返酒店放低戰利品,大家都無乜力量,
於是喺酒店大堂hea咗一輪至出門口,咪誤事囉!
點解?稍後分解!
我哋終於決定去激安の殿堂買手信,
然後又食晚餐......定食。


放低大家一陣啫,就生出以下幾袋嘞,

仲有幾日,咁買法,點算呀?朋友!
最大件事係,買完食完,路面電車已經收工,
咁,我哋唯有又再搭的士囉!哈哈......


熊本,都未係好深入了解你,或者下次再嚟,

我會再探索一下除咗shopping以外仲有乜嘢好玩嘅嘢!

沒有留言:

張貼留言