2015年2月26日 星期四

九州の夏2014第八天〈阿蘇火山篇〉

九州の夏2014第八天〈阿蘇火山篇〉


7月25日〈星期五〉
東橫Inn嘅免費早餐,無期望就無失望啦!


食早餐期間,我一直上網check住阿蘇火山纜車會唔會開,
到臨出門口再請酒店職員再check一次,都係顯示因為火山危險而唔開。
咁仲去唔去呢?由於已經劃咗回程車飛,都係博一博照去啦!
去程劃唔到「九州橫斷」,所以只好搭普通列車啦,
但係朋友們好鐘意喎,因為可以喺車頭睇住司機開車,
佢哋都讚司機好專業好有態度,去到啲無人嘅站都會招手鞠躬。


「九州橫斷特急」呀!今次同你無緣,下次一定要與你同遊。



到達阿蘇站,大家又再影影影......


有啲團友又去咗洗手間,我就去買九州產交巴士嘅車飛,
原來搭唔到呢班,就要等個幾兩個鐘,
吓!我大叫一聲,六人組即刻九秒九集合,廁所都去唔成。


職員很好,其實應該夠鐘開車嘞,但售票員立即叫停巴士等我哋上車。


匆匆買好飛,車上已無座位,我哋六個上到去,要拉開中間座位坐。


上到纜車口,咦!幸運之神眷顧,纜車有開呢!


纜車單程750円;雙程1200円,我大膽提議買單程飛,
天氣咁好,回程時候徒步下山,大家居然讚成喎!


今日天氣真係好好呢,同對面嘅朋友揮揮手啦!


車上坐位不多,但係無所謂啦!四分鐘車程之嘛!


到達火山口嘞!好壯觀啊!真係值得轉車再轉車嚟到呢道。






嘩!咁人齊,大家嚟張大合照啦!


玩咗成粒鐘,依依不捨咁沿住下山步道漫步返去纜車站囉!


沿途見到好多疊高嘅石頭,係許願嗎?


到纜車站口仲有時間食個午餐......定......定......定......食!


食個雪糕做甜品先,Cheers!


落返阿蘇站,要等大約一個小時,於是四圍行吓,架車好靚呀!


呢架都係,一睇就知係九州特產啦!


就算幾靜幾偏僻嘅車站,都有shopping嘅地方,而且地方仲好大添。


嘩!牧場牛奶呀!飲番樽先!



行完室內仲有戶外,戶外部份都係賣蔬菜嘅。


嚟一個透心涼嘅阿蘇產冰蕃茄先!


買完手信,係時候上車囉!


一定要嚟嘅其中一個原因,係回程已經劃咗Aso Boy嘅坐位。


我哋就係搭JR特急あそぼーい!104号回到熊本喔!
因為佢係特色列車,好難劃到位,而且一般只開星期六、日,
好彩我哋行程係七月尾,可能因為暑假所以就有連星期五都開埋嘞!


車內佈置好得意,大小朋友都走嚟走去影影相。


途中車上職員拎住小告示板請我哋行去前面車卡,
原來我哋有一小段路程會同人吉號並排而行,
兩架列車並排時車上乘客互相揮手打招呼,很有歡樂氣氛啊!


百密一疏,原來我完全忘記劃熊本返博多嘅車飛,
於是攞返行李後,請各位團員等等,我就去劃位啦,點知......
都係一陣啫,行李量增加一倍啊!無時無刻都買到嘢,在下甘拜下風!


回程囉!唔駛急但係要快,因為我今晚計劃去一間唔駛食定食嘅餐廳。


登登登櫈:就係好多網友都去過嘅「釣船茶屋」嘞!
因為返到熊本已經六點幾,攞完行李上房仲要左等右等大家集合,
我怕餐廳無位,所以請酒店職員幫我打電話去先訂位!真好訂到位!


入面放咗兩隻船,客人可以選擇坐船上定係坐房間,我哋梗係坐船啦!


餐廳知道係香港人訂位,特別安排咗一個會講普通話嘅服務生招呼我哋!


除咗喺餐牌點餸,每檯仲會獲派一枝魚幹,想食魚就俾啲心機自己釣啦!


嘩!釣到嘞!開心到吖......


今晚大家豪一豪佢,叫到一檯都係。


但係都唔算貴啫,六個人又食又玩,除開大概每人$250左右,OK喎!


今日嘅全日行程都好好彩,因為好多朋友都話上唔到火山,
點知我哋又上到,而且我仲以為朋友會對呢個行程無乜興趣,
點知啱啱相反,大家都玩得好開心喎,原來大家都唔係淨係鐘意shopping啫!
作為一個travel planning,令團友開心係最大嘅使命,我都好開心呢!
仲有仲有,夜晚終於唔駛再食定食嘞!
釣船茶屋雖然唔係話不可不吃嘅餐廳,但係確係幾好玩架!

沒有留言:

張貼留言