2015年2月21日 星期六

九州の夏2014第二天〈嵐山篇〉

九州の夏2014第二天〈嵐山篇〉


7月19日〈星期六〉
其實上年暑假又係嚟京阪,所以都無乜特別想去嘅地方,
主要睇吓朋友仔想去邊啦!
喺豪無planning嘅情況下,我哋決定先去嵐山搭小火車。
今次我無好詳細計車錢同時間,好隨心咁食完早餐就出發嘞!


一出閘就見到佢哋成副裝備去玩激流,好似好好玩咁喎!


沿途又見一片青綠色嘅農田,成個醒晒!


去到仲有兩分鐘就開小火車嘞,急急腳去買飛先!


好彩啱啱趕到啫!嵯峨野號列車,我哋又嚟嘞!


乜都無預備,梗係坐唔到呢卡啦!


沿途又見可愛嘅佢哋!


坐到嵐山站就落車,因為要去吸收大自然空氣嘛!


呢度啲栗子好大粒架,當然價錢都有番咁上下啦!


慢慢行,要用悠閒嘅步伐好好享受呢個假期先。


可惜竹林嘅路程好短,眨吓眼就行完噜!


離開竹林,經過天龍寺,天氣仲好好。


見到呢間賣毛巾嘅舖頭,我哋喺度消磨咗好多時間。


睇吓啲毛巾仔幾吸引?可惜身邊暫時無BB朋友,所以無買到。


呢度啲毛巾質哋好花式靚,仲可以繡名添,做手信一流!


又係手信時間,朋友仔專登要嚟買「梅」噃。


呢啲係罐頭麵包,聞說係大地震時發明方便送去災區嘅。
朋友仔都貪得意買咗,不過食後感極差喎!


頭先曬到死,忽然又落滂沱大雨喎,
應該係個天提我哋係時間搵食嘞!


都係果啲啦!日式定食。


食完飯四圍貢吓,我提出好想浸腳呀!


朋友都舉腳贊成,咁我就嗱嗱聲去買飛啦!


200円任浸,連埋毛巾一條,都幾抵浸架!


大家都好悠閒傾吓偈浸吓食吓嘢,
唔趕時間嘅話,都不失為一個好活動嘅。


成個檯底都係腳,真係好搞笑!


浸完就搭電車番出去,香港人嘛,乜都影一餐!哈哈!


行餐飽終於去到錦市場嘞,我要幫朋友買日本製嘅襪吖嘛!


呢度名為京都御所,朋友第一次嚟都好開心。


喺香港就桔魚蛋,呢度就桔魚生,好富貴呢!


好多炸魚餅,於是每人揀一款試吓!


芝心喎!不過係凍嘅,即係都唔係幾好食架!


朋友好鐘意入廚房,所以一定要到此一遊啦!


齋睇咋,無買架,點拎番香港呀?


又見桃子,我哋又點抵受得住呢個誘惑呢?買啦!


到錦天滿宮,無讀書所以無拜拜。


呢度真係好靚。


其實係咪夏祭呢?點解四圍都咁熱鬧嘅?


回程又去超市入貨,見到呢度有好多特別味道嘅雪糕:
香檳、蕃茄、櫻花、蘿蔔喎......我哋好勇敢,一於試吓啦!


又一車嘞!明知會後悔,但係我哋最後都係買咗!


飯後果,又豪華又好味!


今日食咗好多嘢,晚餐清清哋,食沙律啦!

喺嵐山車站足浴,係我一直想做嘅事,
如果可以踩埋單車遊嵐山,就更加完美嘞!

沒有留言:

張貼留言