2015年2月26日 星期四

九州の夏2014第十天〈由布院下篇〉

九州の夏2014第十天〈由布院下篇〉


7月27日〈星期日〉
一早起身又嚟一個豪華早餐先,Yummy!


鳴謝環環幫我煎咗隻咁靚咁精神嘅蛋!


要告別嘞!從大門口開始再望清楚先,其實個門口都幾隱蔽架!


由大門口要通過呢條小路去溫泉架。


溫泉外有一個小小嘅休憩地方。


女湯入口......


男湯入口......雖然咁近房間,但係都有Locker喎!


房間有一個落地窗,面向住旅館嘅庭園。


仲有時間可以再出外逛逛,唔想兜大圈,就由呢道行小路啦!


睇吓shopping完嘅百厭朋友抄小路幾開心!


回程嘞!請大家放低行李喺車站,我會看住架嘞!
仲有時間,你哋再去Shopping多一陣啦!


嘩!又一架特色列車呀,佢就係由布院之森。


頭先放低大家一陣,佢哋已經抵受唔住誘惑,買到心頭好嘞!


收集骷髏骨嘅朋友,呢勻開心到爆炸啦!


睇番架車先,車頭呢個有寬闊視野嘅駕駛室,係列車賣點之一。


車上有手製小書,介紹列車嘅歷史,好靚啊!


旁邊掛咗童裝車長制服,小朋友可以自由拎嚟著住影相。


小食部大排長龍,聞說列車上都有售B-Speak蛋糕架!


我哋買果時好多食物已經賣晒,於是買咗呢個便當,都OK架。


返到博多拎番行李,B組朋友又要先走嘞!
由於佢哋實在太多行李,於是我決定獻出第一次:去送機!
Wakakakakakakaka................................
搞咗一大輪,佢哋終於順利上機嘞!

HK Express都幾嚴格,佢哋3個人寄艙行李合共67Kg,
地勤即刻話佢哋超重喎,好彩佢哋加咗$100加大10Kg啫,
最後啱啱好順利寄艙然後將3箱桃hand carry上機。


送完機,今次試吓唔搭地鐵,改搭巴士返博多車站。


喺車上遇到一個日本女人,佢英文好好,
見我一個人又知我係遊客,所以一直好緊張照顧我,
佢又驚我唔識落車成日幫我吼到實,出外遇貴人呢!
順利到達仲未到A組約定時間,唔想shopping嘞,
上去見識吓博多城頂樓嘅鐵道神社先。







由於已近黃昏,小小商店街都已經關門,
所以,早啲匯合A組團友食晚餐啦!
食咗咁多日定食,不如食番個漢堡喱,讚成!


返房lu,呢兩晚都會住3人房,都幾大間架。


因為B組朋友假期唔同,令我哋唔可以共同進退,很可惜呢!
呢幾日嘅相處,令到佢哋一走我就開始掛住佢哋嘞!
我成日都覺得,去邊道玩唔係最重要,
同邊個玩先係影響你玩得開唔開心最大嘅因素,
B組有新朋友環環,有舊朋友Ivy同呀妮,
大家都鐘意食鐘意玩又唔計較,真係一班難得嘅好腳呀!
真心希望日後我哋再有機會一齊再玩過啦!

沒有留言:

張貼留言