2015年2月23日 星期一

九州の夏2014第五天〈福岡篇〉

九州の夏2014第五天〈福岡篇〉


7月22日〈星期二〉
一榮無包早餐,今日每人一麵包一飲品,簡簡單單!


再見嘞!下次有機會會再嚟架!


拉著行李過對面馬路,就係南海難波駅嘞,幾方便!


列車好有型,舒舒服服34分鐘就到機場嘞!


去到先搵郵局先,點解呢?唔係去寄信,
而係因為遲咗訂B-Mobile,所以要自己嚟攞,
其實我都唔明,送去酒店唔駛另收費,
反而自己喺機場攞就要另外收手續費喎!


對完證件,簽收,搞掂!
B-Mobile安裝容易,我自己覺得接收可以OK接受。


內陸機搭Jetstar,算最平,$540,機程1小時10分。


喺度搭廉航就好似搭巴士一樣方便。


平安抵達,兩個團友好好笑,未攞行李就直接行出去,
只係一門之隔,保安唔俾佢哋返入嚟,
最後唯有請保安哥哥代勞推行李啦!


福岡空港離市區好近,幾個站先至260円。


出嚟要先搵到JR博多城,呢度都有排行啦!


大約行十分鐘就到酒店嘞,2人房,幾大間!


咁都唔止,我間房仲有按摩椅,Work架!


對面馬路有間博多天然溫泉,有機會要去浸一浸先。


折騰咗大半日,仲未食嘢,樓下係一間便當店,睇睇先。


嘩!多啦A夢便當,OK喎,又唔會太飽!


今次行程仲有另外三個團友,由於佢哋假期就唔到,
所以直接由香港飛福岡會合,佢哋班機比我哋遲少少,
所以我食完便當就喺大堂等佢哋!
終於見到面嘞!大家要爭取時間搞掂呢幾日啲車飛先。


營業時間都好長喎!至到夜晚12:10,好彩啫!


每人要填一張表,呢度好嚴格,要自己填。


要寫清楚訂邊班車同車號,都好困難架,
好彩我喺香港已經做咗一張表,直接比佢睇就OK嘞!
今次我哋主要玩北九州,所以買咗張5D Pass,9260円,
只要搭2至3程已經回本,而且仲可以坐特色列車指定席添!


大部份都OK,只有其中兩班車劃唔到位,最後都改咗時間嘞。
而家可以安心去食嘢啦!搭地鐵去天神食拉麵嘞!


行行重行行,終於見到目的地啦!


係「一蘭拉麵」本舖,到達啦!


呢間比較特別,樓下係福岡嘅特色:「屋台」!


我哋決定食拉麵,所以要上二樓。


呢間門口有好多手信,食完可以買返屋企添!




又見大家好比心機好自閉咁剔剔剔圈圈圈......


寫乜嘢?大家可以按自己嘅口味調教自己碗麵。


又可以再加麵或者加餸,張紙仲有中文解釋架!


我一向都唔鐘意食拉麵,不過......一蘭除外!


回程lu,今晚大家搭完飛機都好攰嘞,早啲返去瞓啦!
聽日開始至係戲肉呀!九州鐵道之旅,我都係初哥咋!


大家覺豬之際,我就攞番晒啲車飛出嚟分配一吓先,
嘩!今次人又多,搭嘅火車又多,真係好壯觀吓喎!


今日終於人齊嘞!感覺好似聽日先係真正嘅開始,
雖然十幾年前已嚟過九州,但係當時只係跟團,
今次自由行要自己編排行程又係完全唔同嘅感覺,
多謝各位朋友咁放心俾我設計行程,
令我做起嘢嚟都唔會綁手綁腳,感謝!

沒有留言:

張貼留言