2015年2月24日 星期二

九州の夏2014第六天〈豪斯登堡篇〉

九州の夏2014第六天〈豪斯登堡篇〉

7月23日〈星期三〉
今日開始入正題嘞!食個營養早餐,開始鐵道之旅囉!


今日要搭8:34嘅JR特急ハウステンボス3号去豪斯登堡,
用Pass可以坐指定席,張飛原價要3360円架!


車到嘞!豪斯登堡號紅噹噹好醒神架!


10:19就到達嘞,仲諗住坐車果時可以補眠一下,
但係成班嘩鬼一齊,又點可能可以休息呢!
呢個車站好靚,大家淨係喺道都影咗唔少相。


由呢道直行入去就係入口嘞!旁邊呢間係其中一間樂園酒店。


近年都無乜恆心收集印仔,但係呢個又幾靚喎!


我哋book咗樂園園區外嘅酒店,都可以喺入口先寄存行李,
到check in前就會幫我哋send去酒店,唔駛自己拎!


門票分套票6100円同散策3600円,即係全包定齋行,
由於近年對樂園設施已無乜特別興趣,而且又想慳錢,
所以我哋決定買3張套票3張散策,唔想玩嘅朋友可以用散策,
如果有非常值得玩嘅園區,就分兩組用套票入,好聰明啊!


1998年嚟過一次,印象中呢道好多鬱金香同風車。


一入大門口就有一間相當吸引嘅建築物,一於入去睇吓啦!


原來係Teddy Bear博物館,可惜我唔係Fans吖!


其實都唔係隻隻都咁靚架,都有啲係凶神惡剎歪口歪面架!


喺充滿熊嘅世界入面,我反而鐘意佢!


望吓呢邊笑吓啦,用大光圈餅鏡,影得你幾靚仔架!


一家大細人齊嘞,不過......可以坐好啲嗎?


佢哋係泰廸熊之母,好叻呀,如果可以收版權就發嘞!


行返出嚟後天氣又好番啲噃!



遠遠見到一大片向日葵,我已經第一個飛奔過去啦!



呢道比較人工啲,唔夠北海道果啲咁自然。


共通點係:大家都引嚟好多小蜜蜂,所以人類係難以埋身嘅!





然後繼續四圍逛逛,四圍都靜英英嘅!


話咁快又到中午嘞,開飯嘞喂!


繼續遊園,有團友去Trick Art Museum,有團友去玩鬼屋...... 
行多兩行,覺得唔係幾對路,咁攪法,點行到黃昏呀?
雖然四圍都好靚,但係咁行法......會攰架!






於是,我做咗一件十幾日行程中最開心嘅一件事:租單車。
等我用單車帶大家睇吓呢道啦!





玩到黃昏,我哋決定豪一豪佢,唔食定食啦!去食buffet!


入夜亮燈後嘅豪斯登堡,又有另一種美態。


行到見到千陽號,對面就係我哋今晚要住嘅酒店嘞!


雖然已經喺園區外,但呢間已經係咁多晚以嚟最貴嘅一間嘞!


房間利用暖色調照明同仿古木製傢具,營造出歐陸嘅氣氛。


浴室外仲有一個小小化妝間,夠晒氣派!


有浴缸,唔係細細個果種,係標準尺寸嘅。


沐浴同洗頭用品都係好嘢!


十幾年前嚟過,果時豪斯登堡係主要景點,
今次因為團友都未嚟過,所以咪要到此一遊囉,
事隔多年,見到啲嘢多數都無改,明顯有舊咗,
可能係自己年紀大咗,覺得裏面嘅設施真係唔係幾吸引,
園區裏面到處都係日文,差不多全無英文翻譯,
訂酒店時覺得感覺更加麻麻,好似唔想做外國人生意咁,
喺中英網站全數顯示無房,
但係入日文網站就有好多不同優異方案,
最後我只好喺日本網站訂房囉!
所以,朋友都話,應該無下次lu!

沒有留言:

張貼留言