2016年12月18日 星期日

2015聖誕除夕關西城崎食買浸〈二〉

12月28日〈第二天〉
好嘅天氣,係快樂旅程嘅開始,今日個天靚到吖!


將行李寄存酒店之後,就向住京都車站出發嚕!


話咁快就到去到目的地......附近,感謝Google Map大神帶領。


到嘞到嘞!朋友仔要嚟朝聖,一於去入學吓嘢先。


創於1905年,已經109歲嘅老店:一澤信三郎http://www.ichizawa.co.jp/


京都百年老店嘅招牌帆布袋,
年輕人用百年老店袋,又豪無違和感喎!


店內帆布袋有好多款式,真係花多眼亂。


由於全店都係售賣hand made帆布袋,講真價錢都算貴,
朋友已經揀好款式嘞,只是一直糾結選邊隻色啫,呢個好嗎?


玩咗成朝,離開今日唯一景點嘞!幫你派張咭片先。


買完出門口轉右過對面馬路,就有巴士返京都車站嘞!


返酒店攞返行李,就喺京都車站搵食啦!
我哋去咗Lipton食西餐,食物質素OK而且環境又舒適。


午餐時間,每位大約1200円,價錢算公道啦!


食完就行去京都車站,由於係自由席,早啲去排吓隊先。


由於計劃去城崎溫泉,單程車費已經要4320円,
所以我哋買咗5天JR KANSAI WIDE AREA PASS
計啱時間,13:25搭JR特急きのさき7号去城崎溫泉。


要搭2小時24分,尋晚已經買定水果,上車食個柑先。


唔駛轉車,準時15:49到嘞!一到站就睇到7個外湯嘅介紹。


但係唔可以慢慢研究嘞!因為車站有酒店shuttle bus等梗呀!
今晚住大江戶溫泉物語,真係超級抵,
一泊二食,只係每位$617.5,選擇正確
三人一房,和式,都算好大間。


個浴缸好細好舊嘅感覺,不過有乜所謂啫,
喺一間溫泉旅館入面,佢只係一件裝飾品啫。


但係窗外個景,真係好靚好靚。


再由大門睇一次吖,為方便大家去外湯借用嘅鞋。


為方便大家去外湯借用嘅籃,可以自己揀顏色架。

如果唔想帶貴重嘢,可以鎖喺道架!


大堂一角〈右邊〉可以自選浴衣,都係免費架!


如果嫌件浴衣唔夠靚,可以揀有料呢邊架!


個有料蝴蝶又確係靚過人嘅。




大堂有好大嘅休憩空間,好靜好舒適架。


呢邊可以借閱漫畫書,藏書量都好多吓,可惜我睇唔明啦!



呢個位啱我呀,唔知點解我好鐘意行溫泉旅館嘅手信店架!


玩到時間差唔多,早啲去餐廳排隊食飯先啦!


係自助餐形式,款式唔係勁多,不過一定夠飽。


如果鐘意食甜蝦刺生同燒牛排,就已經值回票價啦!


食埋甜品水果同雪糕,就差不多收手啦!


抖抖先,等個肚腩收番少少先,OK就大門口集合出發啦!


出面又凍又落雨,我都有少少懷疑頂唔頂得住,
見啲日本女孩子都問櫃台借大褸,我哋又去借件先。


大門口有shuttle bus車我哋去7個外湯,
司機會同我哋溝通吓先,問清楚我哋第一站去邊,
會俾地圖我哋睇,會話我哋知邊個湯今日休館,
如果你無idea,佢都會建議路線俾你,服務好好。


初到貴境,又凍又盛,都係近近哋去最近嘅柳湯啦!

今日就玩住咁多先,聽日仲要征服其他幾個外湯呀!


沒有留言:

張貼留言