2016年12月21日 星期三

2015聖誕除夕關西城崎食買浸〈六〉

1月1日〈第六天〉
今日都係我哋行程重點之一:福袋日
買福袋最好去outlet啦!因為實會開吖嘛!
今次目標係神戶垂水三井outlet。



喺JR出閘後,跟住人潮方向行,見人龍好長,
原來係日本人新年嚟神社祈福,嚇得我吖!



發現原來跟錯隊,好彩有Google再加埋路牌,好快搵到方向嘞!



搵到嘞!今日都好多人嚟outlet喎!


目標好明顯啦!



行完一個圈視察過後,食少少嘢先。





好啦!食完晏就開始福袋巡禮啦!
New Balance,我哋好多時都會嚟買佢嘅波鞋,
但係唔知福袋入面有啲乜呢?


Adidas,有福袋同福桶,係大熱之選。


可惜佢無show出福袋內容吖。


今年Edwin童裝,好似麻麻哋,出局!
以前勁好多架,有衫有褲有裙有羽絨架。


Crocs,雖然無show出嚟,但係都可以喺旁邊拉開拉鍊偷睇到。


今次另一目標係買童裝,因為應承咗幫同事買,
首先見到呢間,其實我都好鐘意,但係朋友嫌佢太女仔。
可惜佢只係啱二至三歲吖,我家姪女又唔啱著喎!


而且個售貨員好好人,打開晒俾我睇,仲可以俾我自己配搭添!


呢set又勁靚,而且,係有羽絨架,所以幫朋友買咗一set。


中童都有,但係太日系,香港女孩子未必啱,好似太扮嘢!


OL精選,一萬円已經可以襯得好靚靚,精精神神去返工!


買得俾細姪女,又要買俾中間果個啦,
少女買波鞋就啱嘞!應該都安全嘅。
〈雖然後來我發現佢從來無著過對鞋!〉


買完嘞!睇吓我呢個港燦,將啲貨散曬喺地下執,真失禮!


化整為零,搞掂曬!咁就唔駛大包小包咁麻煩啦!


由天光買到天黑,1月1日嘅outlet真係可愛。


喺outlet食埋飯先,嚟大阪咁多次,第一次食大阪燒!
但係唔係好似電視劇咁自己煎煎吓,係有專人服侍嘅,


港人精神:相機食先。


一層一層加上去,最後加蔥同加蛋,食得!


即係咁,我就唔係好鐘意果陣酸味嘞!但係都幾好玩嘅。


想豪啲?可以再加幾隻蠔格!


想飽肚啲就叫炒麵啦!係正常味嘅。


起筷啦!快啲食完要快啲返去休息嘞!


今晚又有綠茶雪糕做甜品,Yummy,發個好夢啦喂!



沒有留言:

張貼留言