2016年12月19日 星期一

2015聖誕除夕關西城崎食買浸〈三〉

12月28日〈第三天〉
日頭補番個酒店大門景先,
今朝起身個地濕濕哋,應該尋晚落過雨嚟,
不過好好彩,check out後出發又天晴喎!
我哋今日要轉酒店,步行過去大約要10分鐘,
見好天,咁我哋選擇自己拉住個喼行過去啦!


今晚就係住呢間:「東山莊」。


放低行李,終於有機會行吓呢條溫泉街,
我哋決定慢慢行一大圈,認清七個外湯嘅位置先


就由我哋旅館門口做起點,趁住藍天白雲,出發囉!


酒店職員教我哋行捷徑,10分鐘內就可以行到城崎溫泉駅嘞!


車站附近有好多舖頭,而且仲可以拎到好多資訊添。


轉頭行後幾步望吓個站,其實佢係一隻蟹嘅造型嚟架!


點解要係蟹?行吓溫泉街搵答案先。


成街都係海鮮,而且價錢都好抵!


嗱!歡迎主角出場呀!


,全部都係蟹!


仲有尋晚無限任食嘅甜蝦。


咁大盒先至2000円,可惜帶唔到返嚟香港啦!


唔係淨得蝦同蟹架,呢個又點睇?


一直行都唔係辦法架,會唔會有咩景點呢?
有,日本好多景點都有嘅吊車,呢道都有。


咁一於搭山頂吊車上去睇吓風景啦!


好彩有藍天白雲啫,都幾多人上嚟架!


人在高處,又凍又大風,此地不宜久留,撇!


城崎最出名就係松葉蟹同但馬牛,咁我哋就周圍揾吓和食啦!


呢道舖仔細細,已經有另一家人幫趁中,我哋都要等一輪先有得食。


我哋叫咗三個唔同嘅定食,呢個係燒海鮮。


喺日本,點都要食番個刺生啦!


又湊熱鬧叫咗幾隻蟹腳添,我覺得係食氣氛多過食物質素。


有溫泉嘅地方,就一定有溫泉蛋啦!


自助形式,好似幾好玩咁喎!可惜我哋已經食飽飽。


城崎溫泉元湯,唔通呢個就係溫泉嘅泉源?


附近有免費足浴,大家都唔怕麻煩,一於一齊浸吓。


開始尋找七個外湯之旅。
御所之湯:係城崎最新建成嘅公共浴室,
有露天區可以欣賞楓葉,唔明點解要改個咁嘅名呢?


柳湯:係城崎最細嘅公共浴場,尋晚已經浸咗,
喺城崎中心位置,非常方便,我對佢嘅感覺係:非常熱!

地藏湯:由兩個浴場組成,話說仲有家庭使用嘅私人澡堂添。



一の湯:係日本西岸最早嘅公共浴室,
設施現代化,建築物比較西式。



鴻の湯: 當地傳說,從前有一隻鸛為了治療疾病,到了一塊沼澤地洗澡,
這塊沼澤地就是現在的鴻の湯,沼澤地的水因為具有治療效果而出了名。
鴻の湯就建在這塊地上,成為了城崎的第一個公共浴室。
它以露天浴場而聞名。
因其位於茂竹山下,鴻の湯提供了一個既私人又風景優美的休閒地。


曼陀羅湯:四周環境清靜,是一個吸引人嘅傳統風呂。



里湯〈駅の湯〉:就喺車站旁邊,
係七個溫泉中最大而且地理位置最方便嘅,
話說裏面有桑拿室同露天風呂,有日式溫泉同羅馬浴室,
男女浴場每日互換,要浸晒兩邊,起碼要兩日。
可惜、可惜我哋最後都浸唔到呢個湯,
所以呢,下次一定要再嚟多次。


今晚住東山莊,同尋晚唔同,係比較傳統,
價錢比較貴,一泊二食每位21850円。
住溫泉旅館,梗要早早check in,快啲歎吓吖嘛,入房睇睇先。


無人會用嘅裝飾物:房內浴室。


一入房又落番大堂?唔係咁早借籃出去行街嘛?梗係唔係啦!


是咁的,飯店除咗房內果件浴衣外,仲可以到大堂任選款式,
啲款真係好多好靚,而且有專人俾意見添!





返到房,唔好諗住hea一陣呀!無時間架,
因為佢哋接到order就會有專人上嚟服侍你:
一個姨姨會專門幫你著衫,另一個就會執定檯開飯。


件浴衣長到六尺到啱著,但係姨姨三兩吓手勢就幫我執靚靚嘞。


兩個傻婆,浴衣著得多,第一次咁豪有專人服侍,興奮到吖!


完不了的豪華,居然......喺房內食但馬牛同松葉蟹。


前菜...............


刺生.............


兩位主角..................


蟹棒刺生..........


牛.............


鍋物..........


燒牛肉............



日式燉蛋............


仲有甜品...........食完,飽到唔想郁。

但係我哋無放棄到,抖一抖,
點都唔好嘥咗件靚浴衣,一於出去浸吓啦,
但係咁,考慮到一陣浸完自己都著唔番件靚嘢,
所以,去最近個湯浸先,仲要帶埋房果件普通嘢,
浸完就著件普通嘢返嚟再放低件靚嘢,
然後再出發繼續去其他湯打咭,
淨係講吓都覺得複雜呀,
不過,係值得嘅!
今晚浸完,可以好好瞓嘞!

沒有留言:

張貼留言