2016年12月21日 星期三

2015聖誕除夕關西城崎食買浸〈五〉

12月31日〈第五天〉
今日開始唔可以咁悠閒嘞!因為,我哋而家係喺大阪呀!
早起的鳥兒有蟲吃,我哋一早起身穿過道頓堀河去搵食啦!


我哋唔係去食蟲,係去黑門市場見識吓日本家庭主婦點準備過除夕啦!


真係見識到啦!好似我哋行花市咁囉!


我估係可以雙腳離地,自然會俾人迫到向前行架嘞!


入嚟超級市場,可以鬆一口氣,起碼無出面條街咁多人吖嘛!


以前覺得雞泡魚好特別,但係呢道周街都係。
咁貴一條魚,買返去都唔識食啦!


其實仲有好多其他海鮮,雖然民宿有廚房,但係我哋無諗住下廚噃!


最多嘅係水果,點揀好呢?


賀年期間限定版蘋果,好卡哇兒呀!


睇吓個價錢,應該仲貴過香港。


我哋嘅目標係士多啤利,呢啲似係送禮用嗰噃!


呢啲正常啲,適合今晚即食。


嘩!呢期好流行嘅白色士多啤利呀!咁......貴嘅?


買唔起一盒?就算買一粒都唔係幾捨得呀!


反而蜜瓜又唔算太貴喎!可能唔係當造啦!


跟住行去千日前道具屋筋商店街行吓啦!


有好多餐廳用嘅餐具,我覺得好似油麻地咁。


日本啲餐廳食肆,好多都有特別嘅裝飾,呢啲已經係小兒科嘞!


雖然唔知有乜用,但係好想買返嚟。


無機會時時食蟹,買返嚟得閒睇吓摸吓都好吖!


行到中午,係時候食飯啦!但係,人多成咁......


見到呢間有位,唔駛諗,即入!


每人一款,都OK!大時大節,搵到食已經好滿足。




跟住去咗美國村,幫自己買咗對Reebok Pump Fury,好開心!


轉個彎又再掃過,係來自北歐嘅生活百貨店:Flying Tiger。


呢道好多平價家居雜貨玩具文具,買到停唔到手。





















買到四肢無力,但係幾攰都好,都一定要嚟呢道排隊。


又係必食list入面嘅其中一間:Eggs'n thing,
又叫每人一款pancake,呢次真係飽死!




跟住果幾粒鐘,我哋一張相都無影,因為我哋去咗行藥房,
係,係行咗幾粒鐘藥房,因為我要幫好多人買嘢,
終於,買到連100円shop都行唔到,無時間啦!今晚閂七點呀!


行咁多,又要補充吓,就呢間啦!鍋物點都好過又食定食吖嘛!


個樣好好睇,不過就唔夠飽架,好彩下午食咗pancake唧!




回程經過Big Camera,見到傳說中擔定櫈仔等天光買福袋嘅情境呀!


今晚飯後果,紅、白士多啤利。


講真,我唔覺得白色士多啤利有幾好食啫!


反而另一個必食list「芝士味雪米糍」,真係堅好味,所以第二晚都Encore咗!



沒有留言:

張貼留言