2016年12月15日 星期四

2015暑假芭堤雅曼谷玩玩水購購物〈中〉

第二朝瞓醒,食個早餐先。
不過餐廳好滿坐,所以坐戶外,環境幾好架,
其實嚟得泰國,我都唔係怕熱一定要坐室內果隻,
但係室外真係好多蚊同烏蠅,
好啦!到第三日死都要排到室內為止,
點知室內仲勁多蚊滋,
雖然食物種類算多,但係就唔係幾enjoy到囉!


我覺得室內食物種類多啲。


食完之後,大家返房換衫,預備玩水嚕!
呢道玩水區真係好大,要搵個無咁曬嘅位先。


酒店都安排咗好多活動,睇啱時間可以嚟參加吓。


玩到餓餓哋,可以叫嘢食架!


池畔酒吧,好Relax喎!


兒童戲水區,啱晒細路哥,不過又唔係好多人玩咋噃!





我哋最鐘意嘅懶人河,呢兩日hea咗喺道好耐吓。



呢個係大人池,小朋友唔可以游架,
要俾番啲寧靜嘅空間大人架嘛!


另一個大朋友活動就係:跳水!
睇佢哋真係好刺激喎!

酒店後面仲有私人沙灘,不過沙粗又大浪,
玩沙游水都唔係幾啱架嘞,不過個景都可以嘅!



玩完水抖吓,又約埋玩吓桌球,不過點解無波架?


緊係啦!樣樣都要錢架,我哋就借咗乒乓波囉!


呢兩日出嚟搵食都唔係幾方便,
因為行出路口截爽條都唔係幾方便。
第一日就嚟到Hilton食嘢行街。


門口有個小小市集,我班團友好似鐘意呢道多啲。


第二日就去Mike行吓,都唔明點解以前嚟會覺得好好行嘅?


後門,我記得以前跟團時,會喺呢道集合架。



行到信不信由你博物館,都係一個地標。


行去對面馬路,有一間幾靚嘅泰國餐廳,
呢道可以一邊食一邊睇傳統泰國舞表演添。


以為係貴嘢,但係原東唔係噃,
叫到成檯食物,都係幾百蚊港紙咋!

第二晚哋選擇去food court,想食乜就食乜!


行行重行行,都係想搵到佢,期間限定榴槤雪糕新地。

就算唔鐘意食榴槤嘅朋友,
都一定可以喺道搵到啱自己口味嘅雪糕架!



最後一日,要離開酒店嘞!
離開先爭取時間,去玩吓模型飛機先。


大家平時無乜機會坐定定,唯有等車至會坐得咁好咋!
芭堤雅,再見啦!


沒有留言:

張貼留言