2016年12月18日 星期日

2015聖誕除夕關西城崎食買浸〈一〉


12月27日〈第一天〉
今朝9:15機,6:30就要去到機場,
好彩同朋友住附近區,佢又已經call定的士,
咁我就梗係一於死跟啦!
不過,就算搭的士,我都要天未光就出門口嘞!


去到機場,巡例都要上一上磅,12.6,勁輕喎!大把Quota啦!


入去Plaza Premium Lounge食個免費早餐先,
會員可以免費帶一個朋友,有好嘢梗要開心share至係架嘛!


今日搭UO,但係就借咗港航隻機,無得搭燒賣添!


9:15起飛,好快就可以正式開始我哋個假期嘞!


搭JR Express Haruka去京都,又快又舒服。 


今次買咗「ICOCA & HARUKA」咭,方便又抵用,
啱晒直接去京都,然後又停留關西地區嘅朋友。
https://www.westjr.co.jp/global/tc/ticket/icoca-haruka/

京都 - 並唔係我哋今次嘅重點,只係一個中途站,
所以,我搵咗一間近京都車站又唔太貴嘅旅館。
佐野家旅館〈Ryokan Sanoya Hotel〉


旅館細細,但係都有得泡大眾浴池,
睇吓佢個形狀,朋友稱呼佢為米奇老鼠浴池。


雖然只有3個團友,但都有分A、B組架,
好多時會因為時間、票價同機位問題,
遲join團友好多時都會分開唔同機嚟,今次就係咁啦!
我同朋友係A組,早到,B組另一位朋友會遲3個小時,
所以,我同朋友仔就出去行吓先,黃昏京都塔。


B組團友搞唔掂張上網咭,所以我哋失晒聯,
咁我計啱佢車程時間,去京都車站等佢,好彩接到,
匯合後第一件事,梗係食飯啦!


我哋三個都唔係食神,但係就係為食鬼,
團友時時話:喺日本食嘢,都唔會點伏架嘞!
所以,我哋喺幾間都留名,邊間快就食邊間啦!
最後,最快有位就係呢間食牛嘅,就佢啦!


第一餐,多數都係定食架啦!大約1500円左右,OK啦!


今次大家喺群組列出好多必食list,長到肯定食唔晒,
食完飯見仲有時間,就去買定零食先,
呢個紅豆Pocky同益力多布甸都喺list入面架!


Yummy!呢個布甸真係好好味架!



沒有留言:

張貼留言