2016年12月20日 星期二

2015聖誕除夕關西城崎食買浸〈四〉

12月30日〈第四天〉
一早起身,打開窗睇吓個景先,好鐘意呢個平靜嘅小鎮呀!


一早都係食殘廢費,飽到無朋友。


每人一份,好骨子,唔食得都睇得。


今日要離開,無得浸嘞!
拉住行李,享受最後風光,漫步去車站啦!


車站旁好多人喺道足浴,不過冬天我又唔想除鞋除襪咁麻煩囉。


車站旁有個遊客中心,有資料可以拎,原來有巴士來往城崎同大阪架。


就係呢啲旅遊巴嘞!都係一個幾好嘅選擇。


遊客中心裏面有一個大紅人,就係呢個機械人嘞!


今日要轉場返去市區,而且唔係住酒店,而係住民宿。
民宿喺長堀橋駅,都算方便。


第一次喺Airbnb訂民宿,我覺得算係一個幾好嘅經驗,
呢道雖然地方好細,三個人住都有啲勉強,
但係以我最後一刻先轉駄仲要有房仲唔太貴,滿意啦!


其實廚房都唔係我選擇嘅必要條件,因為都好少會用到,
反而係旁邊個洗衣機至係重點,係必需項目。


嗱!就係咁嘞,一眼睇曬,一個瞓床,兩個瞓地下。


行去心齋橋大約10分鐘,放低行李,剎呀!


呢期好紅嘅Pablo都有福袋?唔知裏面會有咩呢?


條人龍無想像中咁長,咁就排吓啦!
如果唔係點食得曬個list裏面啲嘢呀?


呢個好,一人一個啱啱好,可惜......可惜......


說真的,我個人認為,名過於實,唔明點解咁多谷友會推?




反而,每晚一款綠茶雪糕雪條就未失過手!


沒有留言:

張貼留言