2012年2月1日 星期三

第四天〈上〉,向曼谷出發。

12月29日〈星期四〉

今日一早起身,同蒲公英一齊食完早餐後,各人就解散返房小休預備出發。





我作為小小領隊,就緊係要打點一下啦,

出到大門,見到有架車停咗喺度,

埋去溝通一下,真係我哋book果架,

都係New Toyota Van, 11人坐位,

司機仲早咗20分鐘到,真係一個愉快嘅租車經驗。




酒店細細,日日食早餐、搭Shuttle bus都會撞到同一班遊客,

離別在即,大家一齊影張大合照啦!






從曼谷機場嚟果時足足3個鐘,返去曼谷就快好多,

兩個半鐘就到嘞!而且日頭坐車睇吓風景,精神好多。

入到曼谷,到處都灰灰黑黑,沙塵滾滾,

諗番過去幾日到處充滿渡假feel嘅華欣,心中有d唔舒服,

雖然係咁,但係我對我哋間酒店係充滿期望架,

登登登......櫈,就係呢度嘞:Cape House。






公寓式住宅,大堂有信箱,方便月租嘅遊客。





不如一齊嚟參觀吓我哋間房吖,有請~~~

呢度係我哋睡房,每間房都會送一隻熊仔,記住攞走呀!





梳妝台同房間電視 ~~~





超大洗手間,其中一面係花灑 ~~~






另一面係浴缸,不過我哋都無用過 ~~~





大廳,係我哋每日掃完嘢食一齊聚會嘅地方 ~~~





買完嘢後,都會將d戰利品喺呢度分享吓 ~~~





廚房,餐具都算齊全,可以買餸煮飯仔 ~~~





最抵讚係呢個洗衣機,真係幫到手,我每日都開機洗衫,

返到香港就將d衫直接放入櫃,從未如此方便過。





只需付出30銖,去樓下便利店買包洗衣粉就得嘞!




返出嚟睇吓客廳,由於我哋6個人book兩間房,所以會喺呢度加床 ~~~





喺房玩餐飽,就去15樓參觀一下先,呢度係一個休息室,可以喺度睇吓雜誌報紙 ~~~





呢度好寧靜,景觀開揚,可以坐一兩個鐘都得 ~~~





重點係:全日免費茶點供應:有蛋糕、果醬撻、曲奇、咖啡奶茶......

如果想食新鮮水果,同職員講佢就會幫你切好晒,如果買到無晒錢,可以上嚟食免費餐吖!





如果想靜d做吓嘢,可以book入面會議室。





洗手間都好有心思,所有抹手布都摺成一件衫嘅形狀。





喺15樓玩完一輪後,再上16樓嘅健身層,

一入嚟就見到一個『L』型嘅泳池,仲有呢個暖水按摩浴池,

今勻一定唔怕凍,落到水啦!

之後果幾晚,我哋都會抽時間落嚟浸下,

幾個人圍埋好似打邊爐咁,好得意架!





另一邊,喺市中心16樓曬太陽嘅地方 ~~~





入到室內,有兒童遊樂場,不過呢幾日都唔見有人使用 ~~~





可以book泰式按摩,不過我哋都無時間做 ~~~





桑拿房,都係無時間玩 ~~~





健身室,有好多儀器 ~~~





而家曼谷都好興住呢d Apartment式酒店,其實都唔知佢合唔合法?

不過,唔理得咁多lu,我哋就好滿意嘞!

呢度價錢平又有免費wi-fi,5分鐘步程就到Chit Lom車站,真係好方便,

唯一美中不足之處,呢度係用電熱水爐嘅,

好似我哋3人一間房,沖涼前要等d水煲熱先,

如果唔係就要沖凍水涼嘞。

3 則留言:

  1. my dream house, 咁呢個apartment 幾$一晚呀?
    [版主回覆02/03/2012 23:42:16]Oh, sorry!以為你問緊華欣果間添!呢間仲平,網上訂七百幾蚊一晚雙人房,包早餐,但係我呢次係package包埋嘅,2晚送1晚,所以總共住咗3晚,幾時有空一齊去玩吓吖!嚟緊復活節會搭Hello Kitty機去台灣,就唔就到呀?
    [版主回覆02/03/2012 18:55:31]每房每晚$1160,喺華欣都唔算貴。

    回覆刪除
  2. 你好勁呀?個個假期都出埠
    [版主回覆02/04/2012 11:26:32]係呀!我乜都無,最多係咩吖?係錢吖嘛!Wakakakakaka....................

    回覆刪除
  3. 喂!咪咁囂啦....姑姐!
    Apartment 我 like....
    咁鬼〝能蟹〞識book 咁嘅 E D 住....Good!
    最鬼抵C係任食
    『買到無晒錢,可以上嚟食免費餐』
    啱我經常有食唔飽 feel 嘅人...hehehehe
    [版主回覆02/04/2012 14:33:14]明晒嘞有錢朋友!下次我哋一齊出嚟駛吓錢啦!
    [Queen回覆02/04/2012 13:55:53]係『入唔到肉』
    [Queen回覆02/04/2012 13:54:51]我好鬼 like...『駛極都係面果'浸'』
    永遠都入肉....勁like E 句!
    〝能蟹〞?
    係鄉下人圍頭話...即能幹...叻叻咁解
    記唔記得陳錦鴻同宣萱有套電視劇
    陳錦鴻係圍頭仔娶咗做律師嘅宣萱....
    套劇成日都會講...
    不過我係以前啲圍頭姐姐教嘅
    [版主回覆02/04/2012 13:16:31]囂?你咪同我一樣?駛極都係面果'浸',Wakakakaka................
    乜野係〝能蟹〞?教吓我呢d潮語好喎!其實呢度真係幾抵住,我返到香港都日日掛住佢個免費high tea。

    回覆刪除