2012年2月2日 星期四

第六天,血拼翟道翟。

12月31日〈星期六〉

終於嚟到星期六嘞!終於等到翟道翟開門嘞!

我想買T shirt、公仔匙扣、筆插、總之就係要平嘢、

仲有,我好想好想食椰皇雪糕.......



之前一日先喺網上見到有人著呢d T恤,坐佢隔離真係俾佢搵笨都唔知。






就係佢哋嘞!幾可愛?仲要平到震 ~~~






靚仔!






今日都唔算好多人,又唔係好熱,行得都好舒服。

其實如果度啱尺寸,呢度d窗簾真係幾靚吓,下次諗諗佢先!






雖然唔算熱,但係見到呢個街頭藝術者都有少少不安......






左搵右搵,終於搵到椰皇雪糕個舖位,點知,佢今日休息呀!

有無搞錯!一個禮拜先開果兩日,仲要有其中一日休息,激死!

大家各有各行,講好時間上去bts站等,

15分鐘唔到,即係表示仲想繼續行,不見即散,最後等到4個人,

見橫豎喺chit lom站,索性去big C走多轉掃埋薯片同Counter paint先返去啦!






極速返到去,其他兩位團存已恭候多時,大家又急不及待攞晒d戰利品出嚟。

玩咗一陣,有人提議去酒店附近間特色法國餐廳,今日除夕,大家都估計應該好貴,

行咗半個鐘,唔見咗個門牌嘅?問吓路人,係呢度嘞 ~~~

早排執咗嘞!有錢都無得食呀!






最後決定食住家飯,兵分兩路,一組人搭tuk tuk出去買水門海南雞;另一組人去超市買餸。

負責出去買雞嘅朋友,趣事多籮籮,未出發先興奮,未返嚟已忍唔住立食沙嗲!

話買4盒嘢,返到嚟變六盒,唔通係除夕大贈送?泰國食嘢真係抵到爛!






另一邊超市組都預備好嘞!不過有人問我嘢,差d燒咗人哋個廚房!






開飯嘞!雖然唔係乜嘢豪華美食,不過,講吓食吓又幾個鐘嘞!好玩過去餐廳食!






食完飯,大家都唔放過個洗衣機,呢個團友好有智慧,用盡間屋每一寸地方。






食飽飽,其中4個團友出去湊熱鬧,因為除夕嘅關係,d車路都封晒成為行人專用區。






又有煙花睇,好熱鬧好有氣氛呀!






仲買手信返嚟俾我添,多謝晒,呢d公仔,又係笑料一大籮!

究竟,呢度邊個係Tammy呢?〈朋友,自己對號入座啦!〉






我無出去呀!一來年紀大,唔行得咁多;

二來我要執嘢吖嘛,呢幾日唔駛轉酒店,幾方便呀!

買乜嘢返嚟都係咪埋眼打開個櫃隨手掉入去,

但係聽日都走嘞!而家緊係要收拾殘局啦!





排好d嘢影張指定動作照片先!




1 則留言:

  1. 翟道翟我每次必去之地
    但每次都好苦....
    雖則每次都 1月去 E 度....
    天口比較涼...但怕熱又愛 shopping 嘅我
    真係攞呢賤....平但買埋啲得物 (cute...棧鬼)嘅野番去
    拎餐c .......
    當年最愛買公雞碗及未 c 但要食香啲香薰/蠟
    Anyway...我都好想再去
    [Queen回覆02/04/2012 13:46:08]補充〝係得物無所用嘅野〞
    [版主回覆02/04/2012 13:25:23]可能我體溫感應差,又唔怕凍又唔怕熱,所以今次去都唔係覺得幾熱,其實果度大成咁,我諗都要去多幾次先至行得晒!

    回覆刪除