2012年2月1日 星期三

第五天,市區四圍遊。


12月30日〈星期五〉

其實去曼谷都唔駛點plan行程架啦!因為多數人都係為咗食同買,

偏偏頑皮嘅團友仔話要去遊覽,要坐船、要去大皇宮玩......

其實大家都無乜所謂,於是咪浩浩蕩蕩出發囉!




先落去樓下食個早餐先,係package包埋嘅,

d食物款式都幾ok架,但係d職員態度就好差嘞!






食完嘢就搭車去碼頭,朋友借咗4張儲值飛俾我哋,真係方便好多。






出閘後有間旅遊公司主動出嚟兜生意,d local tour都幾貴吓,

我哋都係去番官方嘢,貪平吖嘛,每位150銖全日任搭。






Shuttle bus就見得多,Shuttle boat你見過未?






傳統收錢機,個職員成人將個鐵罐開開合合發出啪啪聲,提你俾錢。






奇景一:

無錯,呢度真係市區其中一個碼頭;

無錯,碼頭邊真係企咗好幾個人;

你無睇錯,喺碼頭邊努力爬吓爬吓果條,

真係一條鱷魚,
呢個應該係泰國水災後,我見到最明顯嘅影響!






奇景二:

見到d燈籠咁靚,點都攝一攝啦!

再望真d,以為自己老花,原來,燈柱上嘅吊飾,

真係四個榴槤嚟架!





我哋買嘅係遊客飛,應該坐1至13嘅遊客站,

但係我哋就坐埋人哋居民d站,終於俾個查票員夾開張飛!






呢個充滿垃圾嘅沿海Apartment,你會唔會住?






去其中一個站上岸先,一上去就有人同我哋用廣東話兜生意。






頑皮嘅團友仔話想睇臥佛,個個耍手扭頭,咁......我唯有......






俾50銖入場啦!跟團果時去到呢d地方寧願唔落車,而家居然自己俾錢入場......






睇完匯合其他朋友,佢哋已經搵定一間有冷氣同洗手間嘅餐廳坐低等我哋,

是日午餐:炒河〈good!〉







炒麵〈都好好!〉






炒雜菜,大家都讚好!






小食拼盤,可能食得太多炸物,呢個覺得一般啦!






仲有個炒飯,個個都有叫飲品,埋單都係940銖,大家都讚!






食完再上番船,去唐人街買林真香,由碼頭行過去都要15分鐘,又迫......





最後沿路掃甜品同水果番房,無錯,又係食!






旅遊書介紹Siam Discovery有好多古靈精怪嘢買,於是我哋就去啦!

點知去到都不外如是啫,又俾旅遊書點多一次!






無乜好食,搭BTS返Chit Lom間Central食飯,途經Paragon,好繁榮呀!






Central係老牌百貨公司,賣d嘢都幾多樣化,仲好近我哋酒店添!






去Food Loft食嘢就係靠呢張咭,食飽出門口再check吓張咭食咗幾多錢。






個個自己顧自己,睇住就嚟夠鐘閂門,但係偏偏唔知食乜好 ~~~






因為呢度d嘢食都算貴夾唔飽 ~~~






5個餐,798銖,無飲品,加唔好食 ~~~





聽日預告:血拼翟道翟。

2 則留言:

  1. 我都鍾意行 Siam Paragon
    我上次去 Bangkok 都係剛開張
    好似有個水族館係裏面...
    有無買啲老豆番香港呢?不過現在啲 quality 麻麻啦!
    [版主回覆02/04/2012 14:37:43]OIC!果然潮人潮語呀吓!我有買呀!真係平好多架,我覺得質量唔算差喎!
    [Queen回覆02/04/2012 13:47:04]個 D 『爸爸』呢?hehehe!
    [版主回覆02/04/2012 13:23:06]係呀!前幾年去果時已經去玩咗個水族館,其實好細,要自己俾錢買入場劵我就唔會去!

    乜嘢係『老豆』?

    回覆刪除
  2. 無論怎樣說?在一個不是動物園的地方看見鱷魚是一件很趣的事,也是一件很驚奇的事
    [版主回覆02/08/2012 18:05:11]Yeah!係兩條呀!

    回覆刪除