2012年2月1日 星期三

第四天〈下〉,濕平第一激!



12月29日〈星期四〉

本來嚟到曼谷都無晒渡假心情,但係見到間酒店咁靚,又開心番!

抖咗一大輪,係時候要出發嘞!



首先,步行去Chit Lom站行街街,到處都靚靚 ~~~





途經四面佛 ~~~






可能係因為臨近除夕;又可能係因為傳聞會有恐怖襲擊;

更可能Central World嘅陰影未除,所以雖然到處人山人海,

但係商場嘅守衛深嚴,出入都經探測器,甚至要搜袋。






但係只要入到商場,處處都營造到歡欣嘅聖誕氣氛。





呢度以bear bear做主題,個個都爭住戴bear bear頭,好可愛呀!






嚟呢度最大任務,係要幫朋友唱錢,

佢之前嚟幫我哋唱定,個兌換率唔錯架,有4.03,

佢仲調查過,附近幾間super rich,

以Big C呢間最抵換,所以我哋都係喺度再換,

好彩換得快,第三日再嚟已經係3字頭嘞,雖然唔係爭好遠,但係個心唔憤氣嘛!





去Big C掃完一輪貨,大家都攰到死,就去商場食海南雞算啦!





想清d就食湯粉啦 ~~~





日式都有 ~~~





味道 ~~~ 一般啦!總之:好味食多d,唔好味就食飽d囉!

咁都唔算貴,5個餐702銖。




又買芝士蛋糕、朱古力蛋糕同甜品返房品嚐,不過,太甜嘞!


1 則留言:

  1. 我好耐無去 Bangkok....
    懷念又平又抵嘅 food court...
    仲有日本餐廳及 spa...
    Body tone 嘅泰式按摩...
    喂!嗰個Bear Bear 頭爭住戴....
    鬆唔鬆架?唔衛生喎!咁我幫妳哋影啦!
    [Queen回覆02/04/2012 13:48:20]咁都好 D 啲!妳知啦我有潔廦丫嗎!
    [版主回覆02/04/2012 13:21:00]真係!最緊要係......平!但係我覺得而家有d food court都唔算平,反而入餐廳食嘢就好抵。
    既然咁掛住,咪近近哋去幾日囉,又唔駛plan嘅,好似返大陸咁方便。
    其實個bear bear個頭係吊實唔駛用手拎架,個頭位好大個,可以唔掂到自己個頭嘅。

    回覆刪除