2012年2月3日 星期五

赤口〈下〉 @ 浪漫小樽

食完拉麵,下午即刻搭JR去小樽,我哋搭到去車南小樽站,先行咗銀之鐘一帶先。





好多舖頭門外都有呢D冰雕公仔,龍貓本身好可愛,可惜甩咗隻眼。





卡嘩食呢!





米奇米妮,凍唔凍呀?






去到呢度,兩個小朋友都好主動影相,諾怡最鐘意波兒。





音樂盒,係一個高危嘅地方,唔係咁適合帶小朋友嚟。






但係D燈光確係靚,好適合影相。






表姨媽想買音樂盒,費事兩個細路無聊亂搞,所以俾佢哋去門口玩雪。






呢日極大雪,睇佢兩個幾開心。






全程最鐘意呢張相,睇吓D雪......





行到攰攰哋,去飲杯嘢先,750円一杯連埋個杯同碟,

有一片蛋糕、一次添飲服務,只可選咖啡、奶茶或者橙汁。





干杯!祝大家開開心心,飲完嘢又要繼續行嘞!





飲完嘢好多舖頭都陸續閂門,沿途見到未閂門嘅都入去混吓吉,試食一番!






呢度,點都要攝一攝啦!





影完相入去其中一間小舖食飯,老闆非常熱情。






每人order一款魚生飯,好鬼吸引呀!





『我唔客氣嘞!』『好食!』『多謝!』諾怡用佢識果3句日文,氹到個老闆好開心!






大家都食得好開心,不忘同老闆影張相先,佢哋話佢好似小丸子爺爺喎!






開心到食完要喺門口賣廣告,兩個仲指定要我做呢個動作。






食飽飽行15分鐘就到小樽站嘞,一去到就有車,急急腳上去坐好後,兩個小朋友又開始寫日記。





2 則留言:

  1. 哈哈. . 龍眼隻眼. . .過嚟我度補番啦 . . .http://blog.yahoo.com/_ZSPKRFG2RV4LPAEJWKL4IGOVIU/articles/568150/index
    唔駛問我點解. . . ^O^ 你識得喺南小樽站落車, 升咗呢啦. 讚!! 出拔小路嘅[千]澤崎水產海鮮食堂唔錯, 老板其實好鬼識做生意, 喺狸小嘔4丁目都有一間. . .^ ^
    [版主回覆02/05/2012 23:49:30]嘩,你影咗好多雪人喎!好可愛呀!
    上年傻更更唔識點行小樽,終於頂唔順上咗架散策,吸取呢次教訓,今次帶小朋友要叻少少。

    回覆刪除
  2. 小樽.....懷念!我一定要影張靚相!
    【『我唔客氣嘞!』『好食!』『多謝!』諾怡用佢識果3句日文,氹到個老闆好開心!】
    睇到老闆冧到暈陀陀!我都有小小鍾意佢丫^_-.......
    [版主回覆02/09/2012 11:45:11]係啦!要試吓影夏之小樽。
    但係,大部份時間,我都有少少想『中』佢多d!

    回覆刪除