2012年2月3日 星期五

初五 @ 玩轉北海道機場



執好行李,放落樓下大堂寄存先,同一位置影張行李相先,比起上次,今次好輕鬆。






放好行李後,先去北海道大學門口影張相先,之後入去參觀吓啦!





呢個時間好多大學生返緊學,我哋好似好阻住人哋咁,

而且我哋都無乜興趣慢慢行,只係喺門口玩吓,睇到雪,又嚟癲嘞!





盡情玩啦!最後一擊嘞!一陣上咗JR就唔會再掂到雪架啦!





玩咗一陣,決定提早去機場,換返D輕便服裝先,

第一間見到就係KT店嘞!入面好多made in Japan嘅產品架。





跟住見到一間好大好大嘅Royce。






可以近距離睇埋條生產線,唔駛俾錢入白之戀人睇啦!





全新機場真係好靚。





終於去到我哋嘅目標:『多啦A夢空中樂園』,位置喺國內線同國際線嘅3樓連絡通道。






呢度個workshop係教小朋友畫多啦A夢嘅,『圓圈加一點,圓圈加一點,下面畫支波板糖......』





對面係遊樂場,滑梯下面個軟墊,係一個豆沙餅嚟架,係咪好可愛呢?





失控百厭星表演軟骨功。





好大個6面積木呀,好似幾好玩咁喎!






機場無乜人,我哋又特登早D嚟,連香港人都無乜,兩個罷晒成個場。





頭先D部份都係免費嘅,呢個入口處入面就係收費區嘞,小朋友入場費300円,最後我哋無玩。





好明顯諾怡即刻情緒低落,唔緊要,去下一個景點補償吓啦!





就係:多啦A夢餐廳嘞!快D入去食嘢lu。





點解要剝晒鞋嘅?





因為大家明明有檯有櫈唔坐,偏偏揀坐地下,坐完後腳都痺埋。






不過D食物真係好吸引,連D餐具都有多啦A夢個樣架!





食雪糕喎!即刻開心番晒啦!





Jal喺起飛前兩個半鐘先可以辦理登機手續,仲有時間,細蚊仔唔想行,於是就打住機看行李,

而我同表姨媽就去最後衝刺,我只有兩個目標:La Teo芝士蛋糕同埋帶子,好開心終於買到。






寄咗行李之後,我哋諗住再行吓,落到2樓入境大堂,居然見到多啦A夢迎接遊客呀!





好奇怪無乜人會去影相,只係喺旁邊等一陣就可以輕易合照嘞!





大雄旁邊仲少人添,可惜見唔到技安、技蘭、呀福、靜宜同小叮寧啦!

〈一睇D名就知姑姐係咩年代嘅人啦!〉





寄晒行李,減低咗想買嘢嘅慾望,所以只係不停咁......試食。





番茄味布甸,都幾好味,不過費事再寄倉,試吓就算lu。





試到上癮,見到有類似試食攤位就行過去,

其實以前連長腳蟹果D都有得試,但係而家只可試甜品。





終於係時候要入閘嘞!真係好唔捨得呀!幾時可以再嚟呀?





入到候機室,發生咗一件不快事:

事緣表姨媽去咗最最最後衝刺,姑姐要看住大家嘅隨身行李,

兩位小朋友見到有個小型遊樂場,問可唔可以去玩,當然可以啦!

但係無幾耐,姑姐已經聽到佢哋鬧交,但係人又多隨身行李又多,行唔切過去制止,

無幾耐見到表姨好緊張返過嚟叫停,因為有人已經開始鬧到掟緊嘢,

掟緊果D係玩具木珠,如果傷到人點算呢?

姑姐嬲到震,唔明白點解兩個咁大個都會發生咁嘅事,

無論如何,郁手就係錯,喺公眾地方影響其他人就更加唔啱,

最後,姑姐要佢兩個企喺度反省,直至所有人登機最後先可以上機,

希望你哋會明白同好好記住呢一個教訓。






由於姑姐仲好嬲,唔想同佢兩個坐,要佢兩個一齊坐再學吓點樣相處,

唔同一齊坐都有好處,就係佢哋有乜嘢需要都要自己搵空姐,姑姐就好忍心唔幫手,

終於,搞到佢食完個兒童餐我都唔知,只係影到呢張殘局。






嚟果時個餐無得揀,今次大人餐有得揀,有海鮮長通粉,表姨媽話好味;

姑姐食飯,應該話係飯焦,相當難食,不過個桃味啫喱加番分。






後記:雖然仲有錢,又未過磅,但係都只係買咗一個芝士蛋糕,因為保存期只有一天,

第二朝,即刻開嚟食啦,咁貴嘅蛋糕,緊係要用返隻KT碟嚟Serve啦,

真係好好味呀!下次要到達果日先買一個喺酒店食,回程果日再帶一個返香港。

 


感想:上次帶兩個姪女去旅行係去星加坡,一行12人,大大小小有照應,所以都唔擔心,

今次人少少,反而責任大咗,加上落雪天,去旅行又要格外小心,

好彩有表姨媽一齊,唔止幫手照顧小朋友,對景點食物又容易滿足,

搞到我哋四個日日都有好多爆笑位,真係好開心呢!

下次要再約埋一齊去旅行啊!不過,日本呢個地方似乎唔係幾啱你生活喎!

至於嘉頤諾怡,喺旅程中都發生咗好多激死人嘅事,但係總結嚟講都抵讚嘅,

小朋友嚟講,算係好合作又唔怕辛苦架嘞!合格以上啦!

一於......下次再玩過。

4 則留言:

  1. ^_________________^ 太高興了 . . . 姑姐 . ..勁!!! 讚 ^o^ ‧★,:*:‧\( ̄▽ ̄)/‧:*‧°★* *\(^_^)/* 
    [版主回覆02/06/2012 00:03:51]多謝捧場,都係睇到你個blog介紹呢個package先至促成呢次玩雪之旅啫。

    回覆刪除
  2. 原來Doraemon 會走出黎同遊客影相,真係唔知,你都好快手,咁快寫完
    [Niseko2000回覆02/06/2012 09:49:15]有入場呀, 好好玩, 好多位可以影相, 我地去個日又不算太多人, 但係又不算小人, 大人細路玩得好開心, 有入埸都見唔到大雄, 只有Doraemon, 你地就好啦..
    [版主回覆02/06/2012 00:09:27]我估可能呢排淡季無乜生意掛,我見你個行程都有一日特登去玩,有入場嗎?好玩嗎?聖誕節應該好多人啦!好想快啲繼續睇你個大阪北海道聖誕之旅呀!

    寫得快?因為我寫得求其吖嘛!^,^

    回覆刪除
  3. 一口氣睇晒你北海道之行, 你真係好鍚呢對小姊妹呀! 佢哋阿爸同阿媽真係千萬個方心! 叮噹館個幾百yen就係同叮噹影相, 所以你哋無入場真係唔係太大損失啊!
    [版主回覆02/08/2012 20:58:01]Wakaka……恭喜晒!期待中。
    [zason 2T回覆02/08/2012 18:57:01]我今日出咗機票4月去京阪神睇櫻花呀! 好快開工計劃詳細行程, yeah!
    [小肥回覆02/08/2012 18:52:01]哈哈哈. . 讚成. . .快D啦. . .
    [版主回覆02/08/2012 18:22:59]非常多謝啊!其實上次去新加坡之前都好細心參考你個blog架,咁啱你又係帶兩個小女孩,都好有同感!
    其實,小朋友大大吓就唔肯同我哋地旅行架啦,有時我諗,究竟係我陪佢定佢陪我呢?趁住而家仲聽教聽話,就同佢哋一齊去玩吓啦。期待你下次遊記,我要參考嘛!^_^

    回覆刪除
  4. 掟緊果D係玩具木珠.....2 個女仔都算狼!
    丫姑姐....其實係妳請咗女伴遊!
    hahahaha!
    [版主回覆02/09/2012 11:39:16]無錯,我出錢出力請咗兩個識鬧交識打交嘅女伴遊。@_@!!

    回覆刪除