2012年2月3日 星期五

大年初一零晨 @ 機場 → 札幌 → 白之戀人

1月22日〈年廿九〉,

食完飯,一齊睇吓電視之後,

11:30,出門口同呀敏會合lu,

出發前,睇吓我哋嘅彈藥先......




何止d細蚊仔緊張呀,我仲緊張架!

責任重大喎,又怕佢哋凍親、跌倒、肚餓、行到攰......

12:30左右去到機場,已經可以開始CHECK IN,其實CHECK IN完都無乜好做,

因為d舖頭都已經閂晒門,唯有早d入去啦!

今次好近,係2號閘口,行一陣就到,

而家先至1點幾,仲有2個幾鐘先登機,影張相記得個時間先啦!




兩個初初冷正經,睇書喎......都唔知有無倒轉拎架!

咪睇而家個機場咁多人呀,後面d團友係搭CX嘅,一陣間就上晒機架嘞!






睇吓!烏蠅都無隻~~~~~~






鏡頭一轉,兩隻馬騮就變咗兩隻死豬嘞!

小朋友,跟我去旅行要瞓機場架,問你哋仲敢唔敢?






我哋搭好耐無搭過嘅Jal,好心急呀!快D登機啦!






上到機,再瞓!ZZZ......ZZZ......連飛機餐到咗都唔知。






兒童餐個樣都幾好,最鐘意佢架飛機,好warm。






叫醒諾怡睇睇個餐,佢驚喜到O咗咀!





稍為清醒D,即刻擺好post影相!

小朋友禮物係手工紙,由於係新年,每人都有一封小利是,裏面有朱古力同八達通套。





朝早9點幾,見到雪啦!降落啦!






Jal D空姐好好,當行李運送到輸送帶時,會有3個空姐協助,

其中一個仲成個人跪埋上去行李輸送帶出口,接住D行李慢慢放落行李帶,

覺得佢哋好專重乘客D行李,很少見呢!

過關果時,我哋四個話係親戚要一齊過關,我就認呀敏做表姐,

於是,兩個小朋友就由呢一刻開始叫敏姨姨做『表姨媽』,又幾順耳喎!

今次過程好順利,可能人少,去到綠色窗口都無人排隊,好快買晒呢幾日嘅車飛,

上到JR自由席又即刻有位坐,兩個小朋友一見到雪景就成個醒晒。





The Best Western Hotel係老地方,唔駛頭昂昂四圍搵出口,話咁快就去到嘞!

行咗出地下街,而家係佢哋兩個真正第一次接觸到雪,好興奮呀!





放低行李,拿拿聲去白之戀人,諗住食番個蛋糕甜品buffet,細路仔實鐘意啦!

點知,而家限定必須要3日前預約,最後都係食唔到,大家決定改變計劃淨係影相。





嘉頤姐姐 @ 招牌位置。





諾怡發功 @ 同一招牌位置。





唔鬧交果陣時,兩個都心心相印嘅~~~~~~






都話要走架啦!完全借咗聾耳陳隻耳,繼續喺大門口再玩。
 




明明大家都好肚餓,但係有得玩就癲架嘞,

兩位小朋友嘅家長:唔好再問我佢哋聽唔聽話,自己睇啦!





行返去最近嘅宮之沢,是但入去一間餐廳食嘢,由於已經過咗食飯時間,無乜人,

平平哋,無乜驚喜,呢個係我嘅咖哩飯同生菜沙律。






諾怡嘅炒飯加餃子定食。





嘉頤嘅白飯加餃子定食。





表姨媽個餐好豐富,有飯又有麵。





呢D造型相都呃都吓人,其實諾怡根本就食唔晒要嘉頤姐姐幫手。





食飽飯去樓上超市入貨,買定D零食飲品同早餐,見到呢款幾特別:係杯飯。





奔波咗成日,都係時候返酒店嘞,

呢度四四正正,地點適中,又可以開少少窗有新鮮空氣,我鐘意!

安頓好D行李都已經6點幾,大大細細都好攰嘞,我叫佢哋一齊喺我間房眠一眠,

然後我一個人去火車站附近買便當返嚟,今晚食『和幸』炸豬排,

大家都好攰,食完都無影到相,要早D瞓嘞,聽日一早要去旭山動物園架。



今日大家都好滿足咁瞓覺,預備聽日去動物園,但係,世事難測......

4 則留言:

  1. 嘩!咁快手又去左北海道一轉?
    [1733回覆02/04/2012 16:19:54][可能最開心果個係我!]................我估都係喇!
    [版主回覆02/04/2012 08:35:34]係囉,我自己都估唔到,因為兩個姪女好想睇雪,咪諗住跟團去韓國啦!點知一睇資料,發現貴到飛起,而且又唔肯定有無得玩雪,最後把心一橫,決定去北海道囉,可能最開心果個係我!

    回覆刪除
  2. 哈哈. . .最開心嗰個. . .系我呀. 哈哈哈 ^o^ 又可以睇到鄉下近況. . . .正 yeah !!!
    [版主回覆02/04/2012 11:32:12]我呢d係幼稚園級數嘅行程,都係行吓札幌一帶,怕你睇睇吓呻悶喎!如果係鐘意hea,之後幾日都好hea吓架,無辦法啦!帶住兩個豆丁,係咁上下啦!根室花真係咁好味?我見旅遊書都有推介,一直無緣食到,今次連JR附近幾個商場都無入過,只係其中一日路過去食拉麵咋!今年暑假一定要去試吓先!
    [小肥回覆02/04/2012 10:47:44]不過. 去行白之戀人前, 我會上根室花食壽司先囉. . . 嘿.
    [小肥回覆02/04/2012 10:46:42]嘩, 第一日九點幾到千歲. 到札幌應該11點啦. 行白之戀人, 食飯, shopping . . . 夠hea. 啱我.. .哈哈

    回覆刪除
  3. 一年回鄉一次...仲有兩條!
    姑姐勁!幾時帶我去番啫!
    [Queen回覆02/04/2012 13:44:06]無講話姑姐啦!
    我叫妳乜都得!
    [版主回覆02/04/2012 13:07:48]今年暑假啦!不過係睇花唔係睇雪!到時我叫你做姑姐吖!

    回覆刪除
  4. 原來JAL 加斑機係零晨4點幾..... Best Western 我上次都係第一次住,感覺都幾好....又新又平
    [版主回覆02/06/2012 00:01:02]係呀,9點幾去到北海道,真係幾開心,不過之前一晚小朋友瞓得少,第一晚都要好早返酒店。
    我都鐘意Best Western Fino,不過夏天去都會試吓其他。

    回覆刪除