2012年1月31日 星期二

第三天,繼續華欣


12月28日〈星期三〉

其實喺華欣3日,除咗hea之外,有乜好玩呢?

團友見到有d local tour,係去睇瀑布嘅,

問吓酒店職員,佢話最近天氣麻麻,建議我哋唔好去,

都啱嘅,嬉山莫嬉水嘛!


於是,又喺小陽台度拍拍照,眠一眠先!




Shuttle bus時間到嘞!我哋決定去PlearnWan,

呢度好似一個泰國集古村咁,好近酒店,都幾靚架!




好似返咗童年時,我屋企以前都有呢種水壺架!




工廠妹帶飯返工d飯壺,一層一層,好別緻。




懷舊玩具,同而家d扭蛋無得比。




呢個集古村唔駛入場費,大家隨便埋嚟睇埋嚟揀啦!




呢度有拍照區,有嘢食,而且d食物都唔貴,足以消磨幾個鐘,




四圍嘅環境佈置,令人好似置身呀飛正傳嘅年代,

唔知係咪主要係俾泰國人嚟懷舊一吓呢,

呢度所有指示都係用泰文,全無英文翻譯,呢個係美中不足之處。




又係時候開餐嘞!由於無英文指示,我哋只可以搵d有圖片嘅食肆。



沙嗲、炒河、炸魚旦......總共265銖。〈懷舊青蛙伴碟另計〉




離開PlearnWan,我哋要趕住搵車走,因為約咗去按摩,

四圍都無的士,見到有公共小巴就上,總站去到夜市,位位10銖,

落咗車行15分鐘就到嘞!

大家按咗兩個鐘,位位500銖,我覺得一般啦!

行番出去夜市,搵一間人丁旺d嘅舖頭食飯先,

大家都肚仔餓嘞!叫咗六餸兩湯,白飯任裝,

捧住個肚離場,盛惠1070銖。






行到夜市,少不免又食吓小食啦!

見到呢個特色雪糕,一場嚟到梗係要試吓啦!

唔食榴槤嘅朋友,請迴避!



行完夜市,又掃咗一大堆食物返酒店消夜,

好彩多數係水果,呀!芒果糯米飯都好好食,點解香港食唔到嘅?




笑話一則 ~~~

大家顧住玩,有人唔小心將個山竹碌咗落泳池,

我哋費事聽日個池變成血染的風采,於是當事人就去櫃台度借魚網,

但係,山竹嘅英文係乜呢?

人急智生,當事人就話俾對方聽:apple fall in water.

已經笑死我哋!

但係對方仲未明,只係回覆佢:night time, no swimming!

仲不斷耍手擰頭,真係雞同鴨講呀!

         

好彩最後都有個工作人員嚟救番個山竹咋!

2 則留言:

  1. 嘩嘩!!!!水果好好味。
    [版主回覆02/04/2012 13:10:57]係!去泰國最開心就係有咁多水果食,不過唔知點解無榴槤食嘅?

    回覆刪除
  2. 朋友山竹英文係〝mangosteen〞.....
    唔係我識係查yahoo 字典...
    我都想影吓 E D 懷舊 Feel 嘅地方
    調番 lomo 或 pin hole 都唔錯!好玩!
    [版主回覆02/04/2012 13:13:16]勁喎!山竹你都識,不過就算你查到字典講俾佢聽都無用,因為泰國嘅朋友都唔識聽英文。
    今次我無帶相機,全程用朋友果架,無諗都要轉mode添,都話要同你去架啦!

    回覆刪除