2012年1月22日 星期日

第二天〈上〉,酒店篇

12月27日〈星期二〉
今日一早起身,要清清楚楚睇吓間酒店先!


酒店就係座落呢條大路嘅旁邊。




酒店大門唔係幾起眼,而且又新,
所以司機一般都唔知點嚟。





好彩佢啱啱喺著名嘅Anantara旁邊,
所以搭的士時同司機講喺Anantara隔離,就肯定識路嘞!





酒店對面有個類似美食中心嘅地方,但係尚未開張。



呢度係入口候車處,雖然唔係幾近市中心,
但係好彩每日有幾班shuttle van到市中心。






小小大堂......





唔知點坐好嘅梳化......




成棟酒店就係靠住呢個泳池而起。



呢3日我就係住喺呢間115嘞,
我book房時講明唔要101同102,
因為太近餐廳,唔可以直接跳落泳池。



房門外走廊,呢度真係好靜好舒服架!




餐廳旁曬太陽嘅躺椅,實有位......






小小健身室,只有3件器材,無教練、無任何staff、
冷氣?電視?自己隨便開啦!
想飲水?喺雪櫃自己攞啦!好free!







我哋總共book咗3間房,大家日日打開度門,
一齊攤喺度~~~~~Hea!




雖然我間房可以直接跳落水,但係由於太凍嘞!
我始終都係~~~~~無落到水,下次要夏天至嚟。



睇咗咁耐,去食個早餐先,
呢度就係每日放早餐嘅地方。




D檯set得好靚,因為我哋6個人,要拍多張檯一齊,
第二朝,D Staff都主動幫我哋預備好呢張特別檯,
不過,每日都有好多蒲公英陪住我哋食早餐。



地方雖小,但係早餐都幾好!






居然有冬瓜粒湯同白飯,Yummy!





食完早餐又hea咗一大輪,
下午出發去市中心逛逛先!






2 則留言:

  1. 太凍唔落得水!
    反而我 like!我最鬼驚就係熱到溶!
    [版主回覆01/30/2012 19:21:06]真係冰凍喎!>,<
    去熱嘅地方就應該熱架嘛!

    回覆刪除
  2. 點解會係冰凍既???
    [版主回覆02/03/2012 18:00:17]其實華欣天氣好涼爽,就好似香港嘅秋天咁,D泳池水真係冰凍架,我坐喺池邊齋睇都要褸番件浴袍。

    回覆刪除