2012年1月30日 星期一

第二天〈下〉,行街街

12月27日〈星期二〉下午

上午行晒成間酒店,又出去附近巡視過之後,

距離Shuttle bus開嘅時間仲有成個幾鐘,

於是,大家又再返小陽台,

一邊睇吓書;一邊聽吓商台節目;

一邊享受吓呢兩款泰國特有味道嘅薯片:蟹味同北京填鴨味,

評分:蟹味無乜特別,北京填鴨相當ok,於是佢就成為我哋其中一個掃貨目標嘞!





時間到嘞!搭酒店免費車去市中心行街街,

個個嚟華欣都係行呢個商場架嘞,

入面都幾好行架!





貨品種類都算多,小舖又有;大牌子都有,最開心係有間大型超市。





都有幾多食肆,主要係日本菜同扒餐,

我哋揀嚟揀去揀咗呢間,因為大家想食魚蛋河。





叫到成檯食物,先至640株,每人平均食咗26港紙,

味道唔錯架,大家飲飽食醉,就向超市進攻。





大家喺超市買咗一輪,咁快又肚餓?

見到咁吸引嘅雪糕,有邊個會反對吖,

於是又食,6杯雪糕總共654株~~~仲貴過頭先個正餐,

不過真係好好味!





食飽後,我哋6個人分頭行事,約好一個半鐘頭後喺番雪糕舖門口等。

大家都好準時,齊人之後,又食!

唔知邊本旅遊書介紹過呢間迴轉火鍋,

話經濟實惠所以吸引好多後生仔女幫趁喎,

唔好信旅遊書呀!

我見門口都排晒長龍,諗住應該都有d保證啦!於是決定食佢囉!

點知,佢就得到呢個旅程中嘅『最差食肆特級獎』嘞!





首先,坐位擠迫,侍應又無禮貌,

可能我要求換位,得罪咗佢,於是完全無人過嚟上湯底。

90分鐘放題,等都等咗十幾分鐘啦!不過無所謂,

因為重點係:食物質素差!睇吓,就係食呢d嘞!





無架啦!睇晒啦!十分鐘就可以食完啦!

仲要位位299株喎!十個差!





食完嘢出嚟,d舖頭差不多已經關晒門,

於是我哋喺門口搵Local Taxi返酒店,

成功講價:6個人一車200株。





頭先食唔飽又一肚氣,

咁啱酒店門口有個大男孩賣薄餅,

於是我哋去湊吓熱鬧買返兩件,

盛惠45株,好好味呀!


1 則留言:

  1. Lays 牌北京填鴨....我又試!
    有時啲旅遊書真係信唔過.....
    丫易拎 成日都叫我唔好跟....
    不過我係唔心息....掂都要試一劑先安樂!
    [版主回覆02/04/2012 13:09:36]返去睇吓仲有無先,其實佢係有北京填鴨......醬嘅味道啫!

    雖則話旅遊書不可盡信,但係有時又好幫到手嘅!

    回覆刪除