2012年1月21日 星期六

第一日:起飛!


2011年12月26日〈星期一〉

喺物價高昂嘅新加坡之旅之後,一早決定要去泰國吃喝玩樂,

過皇帝式生活......七日,

開始搵package果時,仲未有水災,

D package貴到飛起,

難得揾到學聯,酒店兩晚送一晚,一於扑鎚,自己再book三晚華欣,

一切落實,點知一場水災,身邊朋友不斷嚇我哋,

但係我哋幾個一啲都無受影響,

終於......今日如期起飛嘞!


呢個package唯一唔好,就係下午機,去到都已經4點45分。






好多年無搭過泰航,非常滿意呢!





飛機餐,一般啦!





一落機已經好有渡假feel~~~~我嘅意思係啲海關呀,慢到吖!
個司機喺機場都等咗成粒鐘,但係佢個樣好似已經慣咗咁,
慢 - 應該係呢度嘅文化。
呢次喺網上揾到間公司book咗架van,價錢係咁多燴之中最平,
曼谷至華欣雙程bht5000,
之前喺網上同佢溝通,問佢架車有幾大,佢點都唔答,
我哋6個人,如果佢俾架7人van我就唔掂嘞!
點知原來架車係可以坐11人嘅,仲好新添!大家都好滿意!
曼谷到華欣3個小時車,大家由黃昏6點上車,
到8點都有D餓,司機哥哥喺中途站俾我哋落車,
估唔到,嚟到泰國第一餐居然係~~~家鄉雞。





9點鐘,終於去到酒店嘞,
呢度就係嚟緊3晚我哋會住嘅Best Western Plus Serenity,
點解揀佢?因為平囉,原來華欣book酒店好貴架!
職員英文一般,但係態度好友善,夜涼如水,好舒服。








雖然呢度只係一間細細間嘅渡假酒店,
但係都有送行李嘅服務架。







終於入到房嘞!房間都尚算寬敞,
最大賣點係:前面個露台,點解?聽日自有分曉。


1 則留言:

  1. 好正!好有渡假 feel....期待下文!
    [版主回覆01/30/2012 19:19:11]係呀!好耐無試過去旅行可以咁hea!

    回覆刪除