2011年1月8日 星期六

北海道‧冬之旅〈第六日〉

12月30日〈第六日〉



原定今日一早起身即刻去小樽,魔鬼朋友突然話先要去一個地方,

所以我哋都係要去番大通站先,沿途經過北海道廳舊本廳舍。





一場嚟都點都影幾張啦!喺雪景襯托下,呢間紅磚屋都幾靚吖。






呢個電視塔,係喺魔鬼舖頭入面影嘅。






終於安全離開魔鬼舖頭,向番JR站出發。






搭咗40分鐘JR,到達小樽駅,一出站左手邊就係三角市場嘞!






入面冷冷清清,我覺得今年真係少咗好多人遊北海道。






第一個景點係舊手宮線跡地。






因為積雪地滑,行咗好耐先嚟到目標之一嘅LeTAO。






有試食,呢款芝士蛋糕真係好好味,心裡面盤算住到機場要買幾個,可惜......






目標二北菓樓,呢兩間舖門前特別大風大雪,我覺得其實應該係人為嘅......






好好味嘅夕張蜜瓜布甸,雖然係貴D,但係都要一試。






有無試過喺旺季居然可以影到一張無乜人嘅風景相?真係好靜。






實在太大風太跣嘞!團友行得好辛苦,剛好北菓樓門前有個巴士站,

睇到有散策,等咗一陣有架巴士嚟,唔理三七廿一就跳上車,

呢條線係循環線,搭反方向,坐咗大半個圈終於去到運河,坐咁耐都抵番。






次次嚟到都係日頭,今次只係4點,就影到夜色初上嘅運河。






運河嘅另一個角度。雖然呢度顯示有成2.4度,但係D風吹到我哋好凍~~






凍到騰騰震,加上大年夜怕D舖頭早收,影咗一陣就急急去運河食堂搵食。






食完去咗火車站旁邊嘅長崎屋逛逛,買好水果預備返札幌,點知,

臨走團友話想行吓100円店,於是齊齊上去啦,唔去尤自可,

點知見到Sanrio福袋,呢次唔可以再忍嘞,2000円,就買一個啦!

揀好之後回頭一望,周圍都無人嘅,行好遠先有收銀處,

收銀員見到我好急咁幫我收錢,又見到佢哋跑來跑去,然後帶我個團友過嚟,

原來,佢哋今日7點閂門,真係唔好意思,要搭職員電梯離開呢!






返到酒店打開一睇,真係唔錯呢,淨係個飯盒都值1500円啦!






仲有今朝嘅魔鬼Agnes b,喺日本買就慳咗千幾,但係唔買咪仲慳!






預告:今日已經買好多嘢,聽日仲高危,因為聽日嘅主打節目係去outlet買福袋,朋友,要控制自己呀,只怕有本事買,無本事攞咋!


















2 則留言:


  1. 有雪正好多呀!
     
    [版主回覆01/09/2011 13:06:00]角度啫!就好似旅遊書就角度俾最靚嘅相你睇咁,其實呢幾日都無乜落雪。

    回覆刪除
  2. 夜色下嘅小樽好靚
    當年都影唔到
    依度真係好靚
    個福袋裏面個 Hello Kitty 係咪布袋嚟架...
    ¥2000 都抵
    Agnes b 依啲軍綠色款未見過...Best Pick
    [版主回覆01/09/2011 13:14:00]係呀!啱啱好俾諾怡帶琴書學琴,睇真D吖下面仲有一張毯架,真係好抵。 我好鐘意個agnes b袋,咁啱個團友係agnes b達人,直情背咗個價目表,7折再扣稅,淨係個背囊都平咗成千蚊。

    回覆刪除