2011年1月6日 星期四

北海道‧冬之旅〈第三日〉@ 登別

12月28日〈第三日〉



一早起身,再去浸多陣先,一陣仲要去食自助早餐嘛!

全個行程淨係今日有酒店早餐食架咋,要離開呢間酒店,真係好唔捨得呢!






第一站要去熊牧場,諗起條斜路都驚,多口問吓酒店,原來有免費 shuttle bus

去纜車站架,即call即到,專車車我哋3個人上去,回程都有,Lucky!






入場後見無乜人,百厭星朋友將枝可樂埋喺雪地,諗住走果時掘番出嚟,

到時就有冰凍汽水飲啦!果然,玩咗幾個鐘走番出嚟,枝可樂仍然原封不動。






睇完小熊表演就去落注玩賽鴨,我見黃色咁修身,就買佢啦!

終於.........Yeah!獨贏呀!派彩係:黃色小毛巾一條。






去餵吓D懶惰熊先,佢哋會做D動作引人俾食物佢哋,但係就懶到飛起,

D食物掉到去面前至食,遠小小都唔執,益晒D烏鴉。






睇吓隻熊掌,俾佢星一巴肯定當場暴斃。






無聊人鐘意做D無聊事,我要記得讚吓對雪靴,好輕、好暖又唔跣,
喺雪地都只係需要著一對襪就得嘞!淘寶百零蚊貨仔,真係好抵,不過如果係去自由行嘅朋友仔,
其實去到日本至買仲好,周街都係二三四百蚊都有,而且款式極多,任試唔嬲。






左邊係我對鞋印,D紋係咪好深呢,實際上係同體重有關嘅,哈哈!






地獄谷就喺酒店後面,順便到此一遊。






好有氣氛嘅地標,必影景點之一。






咁壯觀嘅情境,相機係無辦法可以留得住嘅......仲有果陣味......






真係要離開啦!酒店工作人員幫我check好巴士時間表,多謝晒!






巴士站就喺酒店旁邊,好方便,而且非常準時到達。





每人喺上車時抆一張乘車劵,按照車頭嘅收費表入錢,唔夠散紙都唔緊要,

司機位旁邊有得唱,落車時將乘車劵同錢一齊放落入錢箱就得嘞!






就係呢架巴士,非常舊款,但係搭15分鐘到都要330円,即係三拾幾蚊,

如果喺香港可以由天水圍出旺角再回程嘞!呢度嘅交通費真係貴到飛起。






返到登別火車站,再check一次班次,放好行李喺locker就去Nixe玩嘞!
其實呢度真係好舊,行嚟行去都見唔到工作人員,好似人手不足咁,
不過因為買二合一套票抵D,而且佢又有企鵝巡遊,咪即管一去囉!





喺呢度終於見到一大班香港人lu,亦因為咁,雖然人少少但係嘈到拆天,

而且有幾個家庭都相當滋擾,不斷走入企鵝巡遊路線影相,

工作人員果頭勸籲完,唔夠5秒又一家4口再走出走,到企鵝去到附近,

另一個家庭嘅媽媽大叫:

『呀仔!拉開條繩捐入去影相啦!去啦!〈重覆又重覆......〉』嚇得我吖!






睇完動物園就喺登別搭JR返札幌lu,反正有時間,去狸小路走一轉。





買吓買吓就買咗二萬円,好彩呢度免稅再9折,慳番少少。








預告:聽日要好早出發,因為要去搭旭山動物園號呀!好緊張呢!





















5 則留言:

  1. 歡迎你昨天的到訪,有時間就再黎啦!
    新年快樂!
    [版主回覆01/08/2011 12:07:00]好呀!我會時時嚟架嘞,你個blog咁pro咁多資料。
    計劃旅行前,我都會參考吓人哋個blog,有時仲有用過睇旅遊書。
    我都多謝你來訪啊!得閒互相交流吓啦!下次你plan去邊呀?

    回覆刪除
  2. 我去登別既時候同你這一次去個feel完全唔同。
     
    [版主回覆01/08/2011 12:11:00]冬天好有氣氛,我最鐘意,因為香港無雪吖嘛!
    但係睇到你個秋天景又好正喎,舒服到~~~捉都捉唔住,我都好想喺夏秋去北海道呀,不過假期就唔到。

    回覆刪除
  3. 旅遊書既資料無睇blog咁updated,同埋我地自己寫比自己睇,無任何限制,無利益衝突嘛!
    暫時仍未有任何旅遊計劃,你呢?
    人地話北海道是四季皆宜的旅遊地方,自己去過先至知道講得無錯。有機會我都仍會再去北海道。

    回覆刪除
  4. 多謝你! 因為我去都會去登別玩, 但就考慮緊應該先去邊度玩?  睇完你個blog就有頭緒啦!  好多靚相睇哩!  希望到時天色都好似你去時咁好啦!!
    [版主回覆01/08/2011 22:38:00]我多謝你光臨至真!其實登別有3個樂園,我哋原定3個都去,因為平D嘛,但係架巴士時間表好難就,我哋又唔想太趕,所以放棄咗依達時代村,一來因為時代村嘅巴士班次較疏,二來之前去過覺得一般,所以而家只去兩個park,3300円。祝你到時日日都有好天色。

    回覆刪除
  5. Q10 我見日本舖頭買成 $400過外
    啲人話潤而不膩...妳用過未?
    紫色嗰 3 枝咩嚟 ....黑色個包係末 Leggings 吖
    [版主回覆01/09/2011 12:51:00]你對電眼真係犀利!無錯係leggings,因為咁啱果間300円shop半價。
    Q10真係好得意,你知我都唔用cream架啦!好怕『立痴痴』,我之前已經用完一瓶,今次又買一瓶旁吓身,佢好得意,揸咗後D cream會變成一滴滴水,所而覺得 潤而不膩囉!
    紫色係角質層,呢款又好好玩,之前我都有買,但係懶人用唔晒,擺喺度太耐唔敢再搽上面,於是近來用嚟揸腳踭去死皮, 好好玩架,呢3支係幫朋友買嘅,都3百幾蚊支架!

    回覆刪除