2011年1月8日 星期六

北海道‧冬之旅〈第七日〉

1月1日〈第七日〉



酒店樓下就係北海道大學,入去感受吓文化氣息先。






只要有雪景,周圍影相都咁靚。






行好耐先去到課室,喺到返學都要預多少少時間起身,唔係實遲到。






都係自己唔好,去到第七日,對於時間有少少鬆懈,一下唔記得睇時間,

就係差果5分鐘,就俾架三井outlet巴士走咗,要等多一個鐘先有第二班。






去到買到福袋後,就要醫肚,好鐘意呢個food court,好乾淨又好安靜,

喺個Tray上面果個係call機,當你order嘅食物整好之後就會BB響。






呢個豚肉丼真係好好好好味,係即場睇住佢用炭烤,好香啊!






就係呢間嘞!好似係連鎖,但係呢幾日都係第一次見到。






可選3塊肉、4塊肉或5塊肉,我擇咗3塊,少食多滋味吖嘛!






濕毛巾任用、水任飲,但係要自助,飲飽食醉就自己分類放好。






每一間食店嘅食具都唔同,食完野自己將食具交回所屬餐廳嘅返卻口。






離開三井outlet,就搭車返札幌去Sapporo Factory,因為見到佢有玩具反斗城,

只要有100円shop,我哋3個無論去到邊都可以買到嘢架啦!呢度都有收獲。






返回市區見到市電,今次無緣搭到都要去影吓相先。






經過大通公園,影咗幾張燈飾相,凍到手震震,影得唔係幾靚。






攰到死,返酒店附近松屋食牛肉飯,係全程最抵食嘅一餐,仲幾好味添。






每位460円,仲平過食麥當奴,係一間唔錯嘅平民食肆。






100円shop同玩具反斗城嘅收獲。






飲飲食食又買一大堆,三兄弟薯條好味,下面盒湯好抵又好味,200円8包。






每次嚟到都買俾諾怡嘅Edwin福袋,5000円有7件衫,真係抵。






今年買到130碼,出年再去可能買唔到俾佢嘞!






之前買仲有件羽絨,今次變成薄外衣,都幾好睇。






聽日要走嘞!今晚要努力執行李,終於執到3點幾,要好好珍惜最後呢幾十小時呢!



















2 則留言:

  1. 姑姐啲衫好靚...
    我鍾意 紅色格仔恤衫...外係灰色T嗰件
    福袋真係吸引 ...
    妳都買唔少粟米湯沖劑...Jusco $12 都有
    不過妳 200 円/8包...抵
    三兄弟薯條未食過添
    買咗 3 包五顏六色係咩嚟架
    個雪人係咪暖包 .....我係海關嚟架
    [版主回覆01/10/2011 11:45:00]北海道粟米湯買咗一盒啫,其他係南瓜薯仔,北海道喎!係男爵薯仔喎!貴到飛起,唔知飲咗係唔係識飛呢?
    要唔要試吓薯條呀,真係好好味架,預你一盒幾時得閒交收呀?

    回覆刪除
  2. 真係請我呀......咁我唔客氣喇
    13/1(星期四)下午/下星期我去妳到食薯條
    仲有 2 條未答
    買咗 3 包五顏六色係咩嚟架
    個雪人係咪暖包 .....我係海關嚟架
    [版主回覆01/10/2011 23:14:00]好呀!星期四我得呀!
    答一題先:雪人係暖包,仲有兩個北極熊,嘉頤諾怡都有份。
    第二題:賣個關子先,Madam!

    回覆刪除