2011年1月7日 星期五

北海道‧冬之旅〈第四日〉@ 旭山動物園號

12月29日〈第四日〉

聖誕節編排北海道行程,有很多細節需要注意,因為年近日本新年,有很多設施都會休館,
而溫泉酒店越近新年就越貴,因為日本人都會喺呢幾日去浸浸,
所以呢D活動都要編排早D完成,好似旭山動物園咁,12月30日就開始休園,所以今日一定要去嘞!



好緊張呀!期待已久嘅『旭山動物園號』到站嘞!






全車座無虛席,好彩第一日就訂好飛,因為我見到有D情侶要分開坐。






平民百姓坐嘅櫈,都好cute呢!






呢D特別座位,係俾人影相嘅,1小時20分鐘車程,唔駛爭,來來回回影幾轉都得,
當日所見,D日本人都坐定定無乜影相,來來去去都係我哋呢班香港人影完又影啫,
哈哈!你睇,北極熊咁得意,點捨得唔影呀?






Sorry!雖然你好cute,但係,我真係唔知你係乜?






鬼鼠眼獅子,一D都唔得人驚。






皇帝企鵝,我專誠嚟都係為咗見吓你咋,一陣見!






老友鬼鬼馬騮仔都好可愛!






呢兩隻係唔係跳岩企鵝呢?你睇佢條眉幾英,似唔似周忠師傅?






兒童遊樂設施,喺第5卡,好開心呢!






企鵝姐姐好好人,佢嚟同我哋影相,然後派發特別乘車證。






就係呢張乘車證明書嘞!話咁快,到lu!






嘻嘻哈哈就到嘞,係時候入動物園睇真正嘅企鵝啦!











4 則留言:

  1. 我自駕遊就無得玩呢D喇!
    謝謝你把我列入你的blog友名單內呀!有時間就多D吹下水啦!
    [版主回覆01/08/2011 21:59:00]唔,無錯,各種玩法都有不同樂趣,我見到你自駕,喺酒店停車場點泊架車都係一種新體驗,我亦覺得站站睇住時間搭車都係一個好好嘅經驗,真係學到嘢。
    我會時時睇吓你D行程架嘞!下次去旅行可以參考吓吖嘛!

    回覆刪除
  2. 唔睇你個blog都唔知, 原來呢架火車咁特別.  多謝你的分享!!
    [版主回覆01/08/2011 22:31:00]唔駛客氣,有空多D嚟,仲有幾日遊記上載中,多謝光臨啊!

    回覆刪除
  3. 車箱啲凳 Kawaii 呢..
    有無坐吓...好似好暖好舒服咁
    小朋友實好鍾意

    回覆刪除
  4. 架火車好靚呀, 係米每架火車都係咁架?
    [版主回覆01/17/2011 22:01:00]呢架係期間限定火車:旭川動物園號,每日對開一班,只係行駛札幌至旭川,要加錢預約指定席,不過咁有特色,加錢都係抵嘅!

    回覆刪除