2011年1月7日 星期五

北海道‧冬之旅〈第四日〉

12月29日〈第四日〉



終於等到你哋出場嘞!個個嚟都係為咗睇吓你哋架啦!






呢隻白眉嘅,唔係皇帝企鵝,佢哋係巴布亞企鵝,一樣咁cute!






綿羊好得意,真係好似卡通片D公仔咁。






另一邊呢幾隻就喺度眠一眠,唔知佢件羊毛衫保唔保暖呢?






其實天寒地凍,佢哋都好慘架!






兩隻長頸鹿,好似有D孤零零咁!






東門得一間餐廳,排咗成半個鐘先入到嚟,而且D餐都唔平,

我呢個餐選咗3樣食物,咁就要1200円嘞!但係就好飽。






好鐘意佢哋嘅設計,完全唔駛整污糟隻手,就可以喞D醬落食物度,份量啱啱好,

後來我喺超市見到朱古力混花生醬同練奶混果醬,即刻買咗兩包返香港搽麵包。






食飽去睇D自閉症嘅猛獸,呢度得一隻老虎,佢不斷行緊同一條路線。






呢隻北極熊都係,只係重重覆覆行同一條路,好似好悶咁,而且仲好污糟。






最後去到企鵝館,睇吓周忠師傅叉起腰回眸一笑幾有韻味?






突然間一陣騷動,大家紛紛讓開,原來咁啱呢個時間係企鵝仔第二場巡遊完番屋企,
我哋就正好企喺大門口,睇吓旁邊呢隻啡色肥企鵝,佢係無份巡遊架,
當佢知道D企鵝返嚟就即刻出去大門口迎接佢哋,但係佢好似好嬲大家唔帶佢出去喎,
不斷呱呱叫逐隻鬧佢哋,笑死我!初時我以為佢係老大,後尾知道原來唔係喎,
佢係皇帝企鵝嘅細仔小皇子,我諗佢應該係妒嫉,真係好似小朋友咁,好可愛呢。






凍到D水喉都結晒冰,都係時候要走囉!






其實本來plan咗去雪之村玩雪,因為佢啱啱喺動物園旁邊,但係原來雪之村喺動物園東門,
出咗去就唔可以入返動物園,而返去火車站嘅巴士就喺動物園西門,
如果唔係經由動物園穿過去,由雪之村行去巴士站要成30分鐘以上,我哋都唔肯定識唔識行......

考慮今年降雪量唔多,最怕出到去好多雪上活動都無得玩,到時真係兩頭唔到岸,
其實喺動物園內有好多海報介紹雪之村,但係又唔可以連繫,真係有待改善。

最後唯放棄,係今次行程之中嘅遺憾,只好早D返酒店四圍行吓。






都唔明點解話旭川係北海道第二大城市,周圍都無乜好行,8點就閂晒門,
雖然酒店介紹話附近有1300間食肆,但係我哋行完一輪都唔知食乜好,
最後決定喺便利店買嘢返酒店食,俾起外面D餐廳,今餐好抵食呢!






飯後仲有Donut、水果同甜品,好滿足嘅一餐!






晚飯後再努力上網睇吓D資料,因為旭川真係無乜好玩,呢次經驗教訓我下次唔好再喺旭川住,
真係有D嘥時間,火車站酒店係好方便,但係最大問題就係開唔到窗,瞓一晚都爭D焗死,係一次唔係幾好嘅經驗。

聽日無端端多咗半日,盡最後努力搵吓有乜地方好去,因為唔想又係行街買嘢,就係咁,聽日我哋就經歷咗一個難忘嘅旅程。















2 則留言:

  1. 我去旭川動物園果日遇唔咁企鵝巡遊,果日我睇見隻北極熊又好乾淨喎?
    我去旭川動物園果日就整後時間都下雨,你就下雪。
    [版主回覆01/08/2011 21:54:00]係呀!旭川D企鵝淨係冬天先會出嚟行,但係登別果D就全年都有巡遊。
    其實北極熊污糟係因為佢不停行同一條路線,D雪已經行出一條冰路,好似札幌市區路邊好滑又好污糟嘅路咁。

    回覆刪除
  2. 物原來北海道有企鵝睇架...
    睇動物我鍾意吖
    便利店餐都好豐富喎 !
    [版主回覆01/09/2011 12:56:00]係呀!睇企鵝每次都有新驚喜,佢哋好多時都賴死唔走,有時又會大叫,好搞笑,上次去過一次旭川,之後一路好排住佢哋,決心今次一定要編排旭川嘅行程,都係為咗睇吓佢哋咋。

    回覆刪除