2017年2月25日 星期六

又係復活節去台灣〈三〉

2016年3月30日
今日要轉酒店,因為會由今日起展開三日兩夜宜蘭之旅啦!
去台灣咁多次,都未去過宜蘭,終於今次成行嘞!

是日酒店早餐,轉咗西式。


 其實酒店轉角就係咖啡弄,不過呢幾日都無時間去試。


 食完早餐拎住簡單行李,就去台北轉運站搭客運去礁溪,
我好鐘意坐客運,又舒服又平仲有wifi添。


 喺車道瞓一覺就到嘞!落車行幾步就到酒店捷絲旅啦!


 大堂好舒適,啲梳化好好坐,仲有免費茶點提供添。
Check in完放低行李,預備出發去玩啦!


行幾分鐘就到達礁溪車站,成個礁溪都好寧靜,無咩人。 


搭一個站就到,Check啱班次時間,咁就唔駛等好耐啦!


 目的地係:宜蘭,一出閘已見到個車站好得意呀!


 沿路有好多人擺賣呢啲藝術品。


 仲有呢啲手工鉛筆,真係幾靚架。


 去到幾米公園!呢度好有人氣喎,咁先似去旅行架嘛!


向左走?咪咁匆匆忙忙住,一齊影張相先啦!


你又向右走?留意吓係身後面啦!


拎唔起個背包喎!好重好重!


一齊排吓隊喺宜蘭等車啦!


 次後去買張名信片寄番香港先。


然後行前少少就係丟丟噹噹森林喇! 


 主要都係同呢列火車合個照啦!咁今日主要景點就完結嘞,
講真都係幾米先嚟呢道啫,計埋影相都唔駛30分鐘就玩完嚕。


呢道都好難搵食,跟住旅遊書介紹,
但係好多舖頭都唔憂做,好幾間都閂咗門,
終於喺路邊搵到一間酒家,但係佢哋已經預備關門休息,
就叫我哋快快趣趣叫嘢食做埋我哋呢單咋。
叫咗三個餸,都唔錯,
而且老板娘好好人,問吓我哋想去邊,仲幫我哋叫的士添。 


 其實我係無咩idea要去邊嘅,我只知道宜蘭有幾米公園咋,
咁旅遊書話有個地方係橘之鄉,咁咪即管去吓囉。


 其中一棟門口最多人入,我哋就由呢道開始啦!


 門口有飲品提供,飲咗中意可以喺入面買架。


 門口有隻好可愛嘅狗,而佢都有一個好可愛嘅主人。


 入面有好多嘢賣,我哋都有喺求消費吓!


對面另一棟,個門閂實咗,我哋推門一睇,好靚呀! 


 呢度有手作蜜餞工作坊,朋友好鐘意所以參加咗。


 一份一份材料已經預備好嘞,參加者預備好未呀?


 趁住未有人到之前,扮嘢影張相先。


 呢樽就係整好咗嘅蜜餞嘞!


 咁俾NT150嘅朋友,就梗係無咁大樽啦!


 玩完工作坊,就去對面睇吓個工場。


 離開橘之鄉,附近仲有其他景點嘅,好似呢條山寨村咁啦!


 我以為會好似妖怪村咁,點知唔係,就只係裝修特別啲啫。


之後就call的士返去嚕,返去酒店hea吓先,
礁溪酒店嘅重點梗係浸溫泉啦!
房裏面有私浴,不過今晚落樓下大眾浴場先浸啦。


 我哋三人一房,有兩張雙人床。


茶水間設計幾特別喎! 


 樓下有個特別室,係一個教室嘅佈置。


 裏面有好多懷舊玩具,都幾得意架!


我哋都喺道玩咗一輪影相架。


 之後酒店就幫我哋叫的士去食飯囉!
又係旅遊書同盧覓雪介紹囉,所以去食甕窰雞。


話說呢間係最旺最出名架,啲雞就係喺個窰裏面烤熟架嘞! 


 有名聲,不過全無服務,所有嘢都自助,出去睇餐牌買嘢食啦!


 有啲蔬菜我都未見過架。


 三個人,最多只可叫三個餸啫,都唔錯嘅,
呢個係隻雞未分屍之前,餐廳提供手套,自己動手啦!


朋友好努力將佢分好屍,可以起筷嘞!
宜蘭最出名三星蔥,點都要叫啦!
但係其實我麻麻哋鐘意食蔥,食完之後,都係無改觀。 



沒有留言:

張貼留言